raskauskilojen pudottaminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kauan siihen meni...vauva nyt 4kk ja 20kg ( raskauden aikana tulleet) ovat nyt poissa. Laihduttanut en ole, ehkä imetys on tehnyt hyvää. Tosin vielä on ylipainoa mutta vihdoin lähti nuo raskauden aikaiset kilot. Miten muilla??onko paino jatkanut laskua edelleen mikäli olette täysimettäneet?

no ei minusta kyllä kauaa.. mulla taisi pari kiloa olla vielä jälkitarkastuksessa, tuli siis noin 18-20 kiloa. täysimetin, mutta mielestäni tuhdistuin siinä myöhemmin vielä, kun imetys vähentyi mutta syöminen ei :whistle:

Jälkitarkastuksessa olin lähtöpainossa, ja siis ihan normaalipainoinen olen. Raskauskiloja tuli n. 18kg. En imettänyt (tai siis täysimetin vajaa 4vk, sen jälkeen vain öisin 2kk asti). Jokapäiväinen reipas vaunulenkki hävitti kilot ja piristi mieltä. Raskausajan jälkeen kiinnosti taas liikkuminen ihan eri lailla (multa kiellettiin kaikki ylimääräinen liikkuminen rv 27-35) kun raskausaikana joutui olemaan liikkumatta. Nyt 8kk synnytyksestä paino -5kg lähtöpainoon verrattuna, uusia harrastuksia on löytynyt juoksemisesta ja rullaluistelusta. :)

esikoisesta tuli 30kg ja lähti noin puolessa vuodessa ,söin normaalisti ,imetin ja ulkoilin.
Kakkosesta tuli ehkä 18 kg ja lähti ehkä vähän liiankin liukkaasti.Imetin pitkään ja kuihduin....

Mulla tuli 20kg, vauva nyt 7kk ja vielä 4 kiloa olisi tiputettavaa vaikka täysimetin kiinteiden aloitukseen asti 4kk iässä ja edelleen imetän. Mut koko ajan on matka alaspäin ja siihen oon tyytyväinen.

en myöskään tarkotuksella laihduttanu. mulle tuli esikoisesta n.12kg, imetin 2kk, ja sitten jälkitarkastukseen mennessä olin 2,5kg "miinuksella". eli 2.5kg lähtöpainoa vähemmän. nyt tästä toisesta on tullu n.9kg, (viikkoja 40+5) ja eiköhän nämäkin nopeesti putoa kun vauva on syntynyt.

Ei minulla lähtenyt imettäessä kummankaan lapsen kohdalla. Ensin tietysti jokunen kilo, monta jäi sairaalaan, turvotus laskee ja kotona vielä pari tippuu "itsestään". Sitten jämähtää. On vaan niin saatananmoinen nälkä kun imettää. Ei voi pienentää annoskokoa kun sitten on vaan kärttyinen ja nälkäinen koko päivän. Imetyksen loputtua olen laihduttanut molemmilla kerroilla heti 10+ kiloa.

Mulla lähes kaikki jäi synnärille, ainakin olin entisessä painossa viikko synnytyksestä. Painoa tuli 6 kg. Jos painoa tulee 20 kg niin ei ne kaikki mitään raskauskiloja ole, normaaleja ylipainokiloja vaan liiallisesta syömisestä. Turvostus tosin asia erikseen, mutta sehän lähteenkin pois nopsaan synnytyksen jälkeen. Monille se raskaus vaan on tekosyy syödä kaksin käsin mitä sattuu...

• Tykkää
Reactions: Littledeath
[QUOTE="heips";26907245]Mulla lähes kaikki jäi synnärille, ainakin olin entisessä painossa viikko synnytyksestä. Painoa tuli 6 kg. Jos painoa tulee 20 kg niin ei ne kaikki mitään raskauskiloja ole, normaaleja ylipainokiloja vaan liiallisesta syömisestä. Turvostus tosin asia erikseen, mutta sehän lähteenkin pois nopsaan synnytyksen jälkeen. Monille se raskaus vaan on tekosyy syödä kaksin käsin mitä sattuu...[/QUOTE]

Mulla tuli se 20kg, eikä turvotuksia. Päivä tai kaksi sektion jälkeen tuo 20kg oli hävinnyt, eikä tullut takaisin. Norm. ruokavalio raskauden ajan, 3,9kg vauva, norm. lapsivettä ja norm. istukka. Eli kaipa se 20 kg voi liittyä ihan norm. raskauteenkin. Perusterve olin ja olen :D

Yhteistyössä