syöttekö te kaikki raskaana olevat vitamiineja, joitain multivita pillereitä? Tai vain d-vitamiinia? Onko neuvolasta suositeltu niiden käyttöä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Raskaana ollessani en syönyt mitään ja ainakin raudasta monet ovat valitelleet vatsavaivoja näilläkin palstoilla. Jos syö monipuolisesti ja ei ole mitään oireita, niin tuntuu lähinnä rahastukselta.
Mulle sanottiin apteekissa että hyvin harvan vatsa kestää niitäno rautatabletteja kyllä kannattaa ottaa..mulla laski hb 106:een raskauden aikana ja kun olin syönyt rautatabletteja jonkun reilun kk:den oli hb 124..ainakin noi rautatabletit,mitä itse syön (obsidan fe ) on kuulemma monella raskaana olevalla ainoat mitä maha kestää..
Mulle sanottiin apteekissa että hyvin harvan vatsa kestää niitä. Ja oma kokemus on sellainen että ei enää ikinä...jösses mitkä krampit!
Mulla on rautavalmistetta tippoina, saa ottaa aterian yhteydessä, ja niitä pötsi kestää hyvin.
Minä taas syön Multivitan raskausvitamiineja. D-vitamiinista ei kyllä ollut mitään puhetta neuvolan toimesta... Tuossa Multissa on kyllä D.tä mukana. Ensimmäisessä raskaudessa ei tullut syötyä mitään vitamiineja, kun ei terkka niistä puhunut. Käski vain syödä monipuolisesti...