?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja moi:mulle kyllä ihan ravintoterapeutti suositteli light-limsaa ennemmin...ei lihota jne..
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Normaali ehdottomasti. Noissa lighteissa on paljon kaikkea epäterveellsitä mukana. Itse kyllä siirryin nyt raskausaikana juomaan hedelmäsokerilla makeutettuja limppareita, ne on kaikista terveellisimpiä.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo ajattelin että ehkä on paras juoda tota normaalia kun kumminkin kohtuu harvoin juon. ja itse olen alipainoinen että kalorit ei tee pahaa.
mitäs ne HEDELMÄSOKERILLA maustetut limut on? voisin kokeilla semmoisia![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pure Dynamite:En halua aspartaamia missään muodossa vaikka olisi miten sallittua joten mieluummin silloin harvoin kun limpparia juon niin ihan normilimpparia. Lightit on tosi kauhean makuisiakin. :x
Yleensä kyl harrastan omia coctaileja eli sekoitan hedelmä- tai marjamehuja vichyyn jos limpparia mieli tekee.
Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo ajattelin että ehkä on paras juoda tota normaalia kun kumminkin kohtuu harvoin juon. ja itse olen alipainoinen että kalorit ei tee pahaa.
Mutta kai tiedät että raskauden aikana hampaiden kiille on heikompaa joten se sokerilimujen juominen on aika huono valinta. Aspartaamia voi juoda turvallisesti lähemmäksi 4 litraa päivässä ja se on turvallista myös raskaana ollessa. Se sokeri mitä niissä limuissa on yhtä lähellä sitä juurikasta joka kasvaa pellolla kun feikkinahka on oikeaa nahkaa. Puhumattakaan että sokerit voi nousta raskaana ollessa ja painoa tulee helpommin.
Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo ajattelin että ehkä on paras juoda tota normaalia kun kumminkin kohtuu harvoin juon. ja itse olen alipainoinen että kalorit ei tee pahaa.
Mutta kai tiedät että raskauden aikana hampaiden kiille on heikompaa joten se sokerilimujen juominen on aika huono valinta. Aspartaamia voi juoda turvallisesti lähemmäksi 4 litraa päivässä ja se on turvallista myös raskaana ollessa. Se sokeri mitä niissä limuissa on yhtä lähellä sitä juurikasta joka kasvaa pellolla kun feikkinahka on oikeaa nahkaa. Puhumattakaan että sokerit voi nousta raskaana ollessa ja painoa tulee helpommin.
Mutta aspartaami on silti lisäaine vaikka miten sitä asiaa kääntäisit ja haitallinen sellainen. Luonnollinen on aina parempi. Ja eikä kukaan järkevä edes juo raskausaikana paljon limpparia vaan vettä, se on ihan oikeasti terveellistä.
Alkuperäinen kirjoittaja no ihan miten vaan.:Alkuperäinen kirjoittaja Vernalis:Alkuperäinen kirjoittaja eräs vaan.:Alkuperäinen kirjoittaja ap:joo ajattelin että ehkä on paras juoda tota normaalia kun kumminkin kohtuu harvoin juon. ja itse olen alipainoinen että kalorit ei tee pahaa.
Mutta aspartaami on silti lisäaine vaikka miten sitä asiaa kääntäisit ja haitallinen sellainen. Luonnollinen on aina parempi. Ja eikä kukaan järkevä edes juo raskausaikana paljon limpparia vaan vettä, se on ihan oikeasti terveellistä.
Onhan se keinotekoinen makeuttaja,mutta luuletko sen jalostetun valkean sokerin olevan jotenkin edes kaukaisesti sille juurekselle sukua.. suurin osa siitä sokerista on lisäaineita ja prosessoituja aineita. Jos aspartaami olisi sellaista myrkky kun tässäkin ketjussa väitetään niin miksi ihmeessä tutkimuksissa se on todettu täysin turvalliseksi.