Raskaus ja vyötärönympärys?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultapossu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kultapossu

Jäsen
24.03.2010
463
0
16
Onko joku mittaillut? Että minkälaisia mittoja saanut ja millä viikoilla?

Ite mittasin joskus vähän ennen kun sain tietää olevani raskaana, ja se näytti 87cm. Nyt mittasin niin oli 94,5cm!
Pakko kai se on uskoa että se on kasvanut :) Eikä enää ole samanlainen löllö kuin ennen. Viikkoja tosin vasta tasan 12....

Alkuperäinen kirjoittaja kultapossu:
oohhoh :)

muistatteko yhtään oliko kasvanut näillä viikoilla millä mä nyt oon? Tai mitään mittoja tms.... Onkohan ihan normaalia? :D

mulla ainakin on kasvanut vaikka viikkoja vasta 9+4. kaikki omat housut ei mee jalkaan ja alkaa sattua mahaan jos joku kiristää...kakkonen kyseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja eka:
Apua mulla rv 34 menossa ja ympärys 117cm apuaaa
Oonkohan mä nyt mitannu ihan oikein...

Mikset ois mitannu oikein? Vyötärönympäryksen suuruutta on vähän vaikee verrata toisiin, kun lähtöympäryksiä on niin paljon. Jos haluat verrata johonki, niin alkuraskaudesta mitattu ja kuinka paljon kasvua tähän päivään.

navankohdalta (eli suurimmalta kohdalta) mitattuna 96cm :ashamed: ja viikkoja nyt menossa 28viikko.
en muista mitä ennen raskautta tuo navan seutu oli... vyötärö kapeimmasta kohdasta oli 69cm.

Viikko 28 menossa ja tasan 100 cm näyttää olevan. Harmittaa että en tiedä lähtömittaa mutta ylimääräistä rasvaa ei vatsan seudulla ole koskaan ollut eli aikas hokka olen.

Vanha ketju mutta hauska :D

rv 21+0
vyötärön kohdalta 72cm (lähtö 64cm)
navan kohdalta 85cm (en tiedä lähtöä, ehkä 75cm)
pituutta äidillä 160cm, paino noussut n.5kg. (lähtö bmi 22)

Yhteistyössä