Eli kysymys kuuluu: Minulta on leikattu 3 vuotta sitten sappirakko, sen jälkeen edelleen tullut sappikohtauksia, olen käynyt tutkimuksissa asian takia, mutta mitään poikkeavaa ei löytynyt, kramppeja vain tulee silloin tällöin. Tähän kipuun olen saanut Litalgin lääkkeet, eli kun kohtaus on oikein kova, muu ei auta, kuin tuo lääke. Mietinkin nyt, että jos tulen raskaaksi, niin voinkohan silti syödä tuota lääkettä? Ilman sitä kohtaus on TODELLA vaikea kestää, tai sitä tuskin kestääkään ilman lääkettä, niin kamala se kipu on 
Toinen kysymys kuuluu näin: Minulla todettiin alavatsalla pieni lihasrepeämä ja sitä tutkitaan nyt syksyn aikana pieneneekö se itsestään. Mitenkähän nopeasti parantumisen jälkeen voi raskautua? Eli voiko tuo lihas revetä uudestaan, kun vtsa kasvaa?
Tällaisia mulla
Toivottavasti joku osaa neuvoa. Toiveissa olisi toinen lapsi 
Toinen kysymys kuuluu näin: Minulla todettiin alavatsalla pieni lihasrepeämä ja sitä tutkitaan nyt syksyn aikana pieneneekö se itsestään. Mitenkähän nopeasti parantumisen jälkeen voi raskautua? Eli voiko tuo lihas revetä uudestaan, kun vtsa kasvaa?
Tällaisia mulla