raskauden mieliteot ja kumpi tuli? :D

eli mitä himoitsit raskaudessasi ja kumpi tuli? :)

mulla teki esikosta mieli karkki ja mandariinejä vaikka kuinka pal mieli ja tyttö tuli,nyt toista ootan ja tyttöä veikkaan vaikka mieliteot onkin aivan toista luokkaa,terveellistä ruokaa himoitsen esim ruisleipä,salaatti,juusto,mansikat ym :)
 
2+2
Esikoisesta teki mieli suklaata ja pastaa kaikissa mahdollisissa kastikkeissa! Ja kanaa.... Voi herran jestas :D Ja tuli poika... Nyt tekee mieli ranskalaisia perunoita ja hampurilaisia...... Ja en tiedä vielä kumpi tulossa.
 
Esikoista kun odotin niin teki hirveästi mieli sellasia tosi kirpeitä vihreitä omppuja ja jääkahvia! Terveellistä kuitenkin pääasiassa. Loppuraskaudesta söin kaks lautasellista kaurapuuroa aamiaiseks ja puol tölkkiä mustikkakeittoa päälle... :xmas: (no ehkei ihan...) Tyttö tuli!

Kuopuksen kanssa himoitsin suklaata ja karkkia ja muutenkin kaikkea makeaa... Ja poika tuli. Yleensähän nämä kai menee päinvastoin... :snotty:
 
Esikoinen: makeeta ei missään muodossa (ei edes suklaata = maistu ihan p..kalle :x ) kaikki suolainen uppos ja hedelmistä omenat + mandariinit.. lähtöpaino vs. loppupaino -1.5kg -> tyttö

Kuopus: kaikki meni, niin makea kuin suolainen.. lähtöpaino vs. loppupaino +6kg -> poika
 
mulla ku ootin poikaa, teki mieli kaikkea suolaista ja rasvaista. En syöny koko raskausaikana kuin 2 kertaa karkkia,vaikka normaalisti syön viikoittain. kun ootin tyttöä, mulla on hillitön makeannälkä.Suklaata meni roppakaupalla. Nyt oon raskaana rv15 ja mua himottaa koko ajan tuoreet hedelmät ja kasvikset, erityisesti appelsiini, happamat omenat, paprika ja tomaatti plus piimä.Tiedä sitte kumpiko tää tuleva vauva on...
 
p
Ekasta viiliä, tokasta niitä turkinpippureita vai mitä ne on ja poikia ovat. Kolmannesta ihan oikeeta ruokaa ja tyttö tuli. Kaikista tehny mieli sementtii tai ihan hienoo hiekkaa mutustaa... :D
 
vieras
Pojan raskaudessa teki mieli joskus roskaruokaa, metwurstia, sipsejä...Mutta mitään ihme himoja mihinkään ei ollut. Alkuviikot voin pahoin ja aina närästi kaikki mitä suuhun laittoi ihan loppuun asti. Inhosin erityisen paljon OMO pyykinpesuaineen hajua.

Tytöstä olikin voimakkaammat olot, alkuunsa jo inhotti kaikki rasva. Niin ja se itse himo oli ne korppujauhot ja vichy :D
 
Peppi
Alkuraskaudessa Heseruokaa, muuten mustaamakkaraa vähintään viikottain, maistuu yhä (nyt rv 25)
Yli 3 kk:n en voinut syödä karkkia tai pullaa tai mitään makeaa (normaalisti joka toinen päivä irtokarkkia!)
Kaikki suolainen maistuu edelleen oikein hyvin.
"selkeä poika" kuulemma tulossa.
 
vierass
Perunamuussia, sipsejä, jauhelihaa eri muodoissa, juustohampurilaisia, ristorante mozzarella pitsaa, borskeittoa, maustekurkkua, palvikinkkua, kirpeitä satsumia ja ruisleipää. Poika tulossa.
 

Yhteistyössä