Niinuskainen
Joo eli tein testin n. kuukausi sitten kun kuukautiset oli kolmisen päivää myöhässä (kierto 25-27pvä, kesto n.4-7 päivää). Lääkärissä todettu endometrioosi ja epäily hedelmättömyydestä vahva. 2 päivää testin tekemisen jälkeen tuli veristä vuotoa n. 2 päivää, vieläpä erittäin niukkaa. Nyt on mennyt kuukausi viimeisimmästä testistä ja alkanut olla vatsan nippailua, vihlontaa kyljissä ja alaselässä, päänsärkyä ja vatsan turvotusta. Kaikki ruoka ällöttää, mutta samaan aikaan on koko ajan nälkä. Koko ajan väsyttää ja hieman pöhnäinen olo, ei silti varsinaista huimausta. Lisäksi paineen tuntu alavatsassa, ilmavaivoja, koko ajan pissittää, mielialat vaihtelevat rajusti. Edelliset kuukautiset tosiaan olivat kaikkea muuta kuin tavalliset, mutta testi silloin oli negatiivinen ja veristä vuotoakin tuli niin ajattelin etten sitten olisi kuitenkaan raskaana. Mutta nyt on tosiaan ollut kummallisia oireita jo n. viikon ajan. Yleensä kuukautiseni ovat olleet vieläpä sitä sorttia, että siteitä menee neljä päivässä, vähintään. Eli todellakin kaikkea muuta kuin niukat, nyt yhteensä vuotoa tuli ehkä kolme ruokalusikallista, sekin suurimmaksi osaksi ensimmäisenä päivänä.
Emme ole käyttäneet avomieheni kanssa ehkäisyä, mutta sisään ei ole tuntu kuin silloin tällöin harvakseltaan ("periaatteella: yritetään olla yrittämättä"). Jos raskaana ollaan niin lapsi olisi toivottu, mutta varsinaista hinkua tulla raskaaksi minulla ei ole, olen kuitenkin vasta 19 vuotias, ei ole kiirusta.
Kenelläkään muulla ollut samanlaista tapausta? Ja jos on nii mites kävi, olikos kyseessä raskaus/ihan jokin muu?
Emme ole käyttäneet avomieheni kanssa ehkäisyä, mutta sisään ei ole tuntu kuin silloin tällöin harvakseltaan ("periaatteella: yritetään olla yrittämättä"). Jos raskaana ollaan niin lapsi olisi toivottu, mutta varsinaista hinkua tulla raskaaksi minulla ei ole, olen kuitenkin vasta 19 vuotias, ei ole kiirusta.
Kenelläkään muulla ollut samanlaista tapausta? Ja jos on nii mites kävi, olikos kyseessä raskaus/ihan jokin muu?