A
Anskih
Vieras
Heips, googlailin tuossa vähän tietoja alkuraskaudesta ja eksyin tänne sivuille. Oon muutaman päivän miettiny että voisko olla mahdollista että olisin raskaana... Parina päivänä tullu vähän sellasta ruskeaa vuotoa ja tänään aamulla tuli omituinen yhtäkkinen pahoinvointikohtaus joku puol tuntia heräämisestä. Oksetti rajustikin, mutta en kuitenkaan antanu sen oksennuksen tulla. Muita oireita ei kyllä ole, ja jos olen raskaana se olis tosi alussa. Viimiset kuukautiset mulla oli tossa kuun vaihteessa!
Tosiaan en syö pillereitä, ja ollaan muutaman kerran harrastettu seksiä mun miesystävän kanssa sillain että ei oo ollut ehkäisyä, mutta se ei oo tullu sisälle... Tiedän että riski on silti olemassa.
Olisin tosi kiitollinen jos joku vois kertoo mielipiteensä tai omia vastaavia kokemuksia! Toki teen testin mahdollisimman pian, mutta tää työpäivä menee kyllä asiaa tutkien täällä tietokoneella.
Tosiaan en syö pillereitä, ja ollaan muutaman kerran harrastettu seksiä mun miesystävän kanssa sillain että ei oo ollut ehkäisyä, mutta se ei oo tullu sisälle... Tiedän että riski on silti olemassa.
Olisin tosi kiitollinen jos joku vois kertoo mielipiteensä tai omia vastaavia kokemuksia! Toki teen testin mahdollisimman pian, mutta tää työpäivä menee kyllä asiaa tutkien täällä tietokoneella.