Raskaanako?(toivottavasti)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja minääköö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

minääköö?

Vieras
Eli, mitä sanotte, kaipailen palsta diagnoosia minäkin... :) Niin eli tein testin kaksi pv sitten, oli nega (olin vähän hätäinen) Jos nyt olisin raskaana niin olisin rv 2-3 :lla.
Ja tänään minulla oli mahassa jomotusta (ei menkkamaista) mutta kumminkin, ja on oksettanut vähän... Onko mitään toivoa olla raskaana? Eihän testi edes näytä plussaa vielä nuin aikaisin?? :p Kai..?
On jo hetki yritetty, että saattaa olla tämäkin omassa päässäni vain... :/

Hmph.. :/ Ehkä meitä vielä onnistaa.. Pelottaa jo valmiiksi että itsekkin joutuu lapsettomuus hoitoihin ym.. :(
Mutta tuskin... Esikoinenkin tuli todella helposti alulle.. :)

Voi, mä niin toivon tuota samaa <3 ..kolmas kierto olis nyt menossa "yritystä" ja kahden ekan kierron kans hätäilin ihan turhaan ja kuvittelin ties mitä jo enneku ovulaatio oli tapahtunut =D Tällä kertaa maltan ehkä odottaa testin tekemistä vasta ja jos menkat on myöhässä vähintään muutaman päivän..tosin nyt ei oireitakaan ole ollut muuta kuin mahdollisia ovisoireita juhannuksen aikaan..saa nähdä mikä tilanne muutaman viikon päästä ;) toivotaan että sulla testi muuttuis lähiaikoina plussaksi =)!!!

Onnea teille yrityksiin! :) Mulla ainakin (ehkä?) oli ovulaatio aivan selvästi, kun on esikoisen jälkeen tullut aina sitä ovulaatio limaa ja sitten tuli nyt myös järkyttävä jomotus mahaan.. :) ja luin jostain että näin tapahtuu joskus kun munasolu irtoaa... :)

Toivotaan juu! Ja sinulla kanssa! :)

Yhteistyössä