Raskaanako sittenkin ?

Raskasnako sittenkin ?


Minulla on ollut epäsäännölliset kuukautiset ollut ja kesäkuussa oli normaalit vuoto viimeiks ja sitten ei ollut heinäkuussa. ollenkaan ja elokuussa 2 päivää sellaista vähäistä verenvuotoa ,kun pyyhki paperilla ,niin se oli siinä..
Olen käynyt viikko sitten torstaina paikkakuntani terveysasemalla,kun luulin ,että minulla on virtsatietulehdus,kun useasti joudun käymään pissalla ja otettiin pissanäyteet ja niissä ei ollut mitään,eli negatiiviset .
Myös tehtiin alapää tutkimus ja kodun sulla oli pientä verenvuoto havaittavissa ja pientä ruskeaa vuotoa..
Minulla alko tulla nyt viikko sitten sunntaina vaaleanpunaista niukkaa verenvuotoa ja sitä kesti nyt viikko,eli ajattelin,et se siitä raskaushaaveesta .
Mutta lääkäri epäili,että tuo pieni kohdunsuun verenvuoto voi johtua ,kun olin harrstanut juuri yhyödyntää mieheni kanssa edellisenä iltana .
Raskauden mahdollisuus on olemassa ja olemme jo monta vuotta yrittäneet toista yhteistä lasta ilman ehkäisyä .
Minulla on myös aikaisemmasta suhteesta tytär ja nykyisestä suhteesta poika ja aikoinaan tehty yksi raskauden keskeytys .
Tälläisiä oireita on lllut viimeaikokma : Kaamea väsymys päivisin ,päänsärky ,jatkuva pissahätä ja kauhea nätästys ja rinnat on nännien kohdalta kipeät ja tummunut ja nykyisin ihme tykytystä tuntuu tuolla alapäässä ja se tykytys tuntuu että olisi elohiiriä ja munasarjoissa välillä kipua .
Ja jos olen vasemmalla kjljellä,niin tunnen outoa tunnetta tossa alavatsan alla ja niinkuin sellaista sydämmentykytystä .
Ollut sellainen outo ja epävarma olo,et jos on tärpännytkin ja olen raskaana
Tein myös spteekin rsskaustedtin,mutta se näytti negaaa viikko sitten.
Verenvuotoa ei ole enää ollut ja sellsidia vihlaisuja alavatsassa ja jatkuva pissahätä ja närästys ja alapäässä sykkii ja vatsa turvonnut ja eilen vatsa turposi,kun olis ollut viidennellä luulla raskaana ,suu myös kuivuu ja olen lisännyt nyt veden juontia .
Kahvista olen tykännyt ja nyt ei oikein maistu ja jää juomatta..

Nyt illasta taas tunnin tuon lavatsan alta kohdun kohdalta sykkivää sykettä. .
 
vierailija
Tee ihmeessä uusi testi, mutta älä pety jos se on nega. Seuraavaan kiertoon sit vaan uutta yritystä! Itselläni oli ensimmäisestä lapsestani yhdet selkeät menkat vaikka olinkin raskaana. Toisista ei.
 

Yhteistyössä