Raskaana?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Lilith

Aktiivinen jäsen
12.08.2011
1 315
0
36
Voi apua... Mulla on aivan sellainen tunne, että olen raskaana. Kuukautiset ei kyllä ole edes myöhässä, mutta ne on muutenkin olleet niin epäsäännölliset, etten tiedä voiko siihenkään luottaa. Esikoinen on vasta kahdeksan kuukautta. En tiedä miten suhtautua.

Toisaalta olen paniikissa, helvetin peloissani, kauhuissani ja valmiiksi väsynyt. Toisaalta taas innostunut ja.. noh, en tiedä. Onnellinen.

Vielä pitäisi se testi uskaltaa tehdä. Ennen illan matsia, että tietää voiko ottaa pelin seurana siideriä vaiko ei :D Pelottaa, kun en edes tiedä mitä sitten jos tämä tunne onkin todellisuutta..

Onko kahden pienen kanssa ihan helvettiä?

Viimeksi muokattu:
[QUOTE="mii";26196132]kun sulla kerran jo yksi lapsi on niin luulis oppineen miten EHKÄISTÄÄN jos lisää lapsia ei halua...[/QUOTE]

Sehän tässä typerää onkin, kun on kyllä ehkäisty. Uskon siksikin enemmän siihen, että olen vaan tulossa hulluksi ja kuvittelen omiani. Saas nyt nähdä, testihän sen kertoo.

kahden nuorimmaisen ikäero 1v 8kk ja kyllä on pakko myöntää, että välillä tulee mietittyä mitä sitä tuli tehtyä :D Rankkaa oon kyllä välillä, mutta myös erittäin palkitsevaa. On ihanaa seyurata sisarussuhteen kehittymistä ja huomata miten läheisiä lapset ovat jo todella nuorina. Kyllä tästä selviää välillä voii vähän väsyttää ;)

Yhteistyössä