Alkuperäinen kirjoittaja random:
Kyllähän ne lääkäritkin on inhimillisia, joten voisin kuvitella, että kun ne tietää, ettei hlö ole tiennyt raskaudesta, niin lääkäri voisi papereihin kirjoittaa, että on kyseessä rv23. Jos siis tuo rv24 on vaan "moraalisesti" se raja, eikä esim fysiologisesti joku takaraja.
Mua ei ole koskaan traumatisoinut ajatus abortista, kyllä sitä lasta pitää haluta, jotta se kannattaa maailmaan saattaa. Kyllä mä tiedän mitä abortissa tapahtuu (suurin piirtein), mutta ei se mua hetkauta. Rv 10 tai 23, en näe siinä eroa.
no entäs jos raskaus selviää vasta viikolla 30 tai 33, lähdetäänkö todella sellasieen linjaan mitä muualla maailmassa harrastetaan, että liki täysiaikaisen sikiön voi abortoida, se vaan pilkotaan sinne kohtuun.. vai otetaanko käyttöön sitten lopetus, synnytetään lapsi ja sitten lopetetaan..
on olemassa tietyt syyt siihen miksi tuo raja on mikä on.. kannattaa ottaa asioista selvää.. aikuisen ihmisen nyt on vaan hyväksyttävä se että kun harrastaa seksiä, voi tulla raskaaksi.. joko niitä testejä tekee joka kk ehkäisystä hulimatta tai sitten vaan hyväksyy asian tilan jos vahinko käy