A
"aloittaja"
Vieras
ja siis vasta tuolla viikolla. Onko tästä jotain haittaa? Tarkoitan että saanko normit äippä rahat jne? Ongelma vain se että en pääse np ultaan, mutta sekään ei pitäisi olla 'ongelma' koska päästään suoraan sikiötutkimusyksikköön kun edellinen raskaus päätyi keskeytykseen, sikiön elinkelvottomuus syynä... Huomenna pitäisi soittaa tuonne ja varata aika.
Ja syy miksi en tavallaan ole tajunnut olevan raskaana on se että keskeytyksen jälkeen ei ole ollut kuukautisia, vaan sanottiin että saattaa mennä aikaa että kroppa palautuu. No niitä ollaan nyt odoteltu, kunnes tajusin et hetkonen - oonkohan mä raskaana... Sit eilen tehtiin testi ja positiivinen tupsahti. Ja mun laskujen mukaan hedelmöitys tapahtunu joskus toukokuussa...
Ja syy miksi en tavallaan ole tajunnut olevan raskaana on se että keskeytyksen jälkeen ei ole ollut kuukautisia, vaan sanottiin että saattaa mennä aikaa että kroppa palautuu. No niitä ollaan nyt odoteltu, kunnes tajusin et hetkonen - oonkohan mä raskaana... Sit eilen tehtiin testi ja positiivinen tupsahti. Ja mun laskujen mukaan hedelmöitys tapahtunu joskus toukokuussa...