T
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hysteria seis nyt:Sen tiedon ja osaamisen ja kokemuksen valossa mitä nyt on, on päädytty tilanteeseen että rokotteessa on pienempi riski kuin sairastumisessa, mahdollisessa vastalääkityksessä ja jälkitaudeilla. Tämä on faktaa, kuten myös se että koko sikainfuenssa on äärettömän kurja tilanne kaikille meille, jotka ollaan nyt raskaana.
Alkuperäinen kirjoittaja teratologiseen soittanut:[quote="
Ehkäpä ne siellä teratologisessakin ovat kyllästyneet vastailemaan (hysteeristen) odottavien äitien kysymyksiin. Miksi soitatte, jos ette kerran usko mitä teille siellä vastataan?
Alkuperäinen kirjoittaja nimbu:Uskon ottavani rokotteen, sillä olen keskustellut asiasta kahden lääkärin kanssa, ja kumpikin oli ehdottomasti rokottamisen kannalla. Lisäksi luotan viranomaisiin ja viralliseen ohjeistukseen asiassa, sillä minulla ei ole mitään syytä uskoa, että suomalaisen terveydenhuollon intressinä olisi (rokotusfirmojen edun nimissä, kuten rokotustenvastustajien lempilausuma kuuluu) tehtailla Suomeen vammaisia lapsia.
Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaan ottaisi:Se, mitä rokote aiheutaa rokotettavalle tai sen mahassa olevalle lapselle ei paljon paljon kiinnostaa, koska kukaan muu ei ole vastuussa mahdollisista sivuoireista kuin sinä itse, koska rokotukset ovat vapaaehtoisia.
Alkuperäinen kirjoittaja nimbu:Alkuperäinen kirjoittaja En todellakaan ottaisi:Se, mitä rokote aiheutaa rokotettavalle tai sen mahassa olevalle lapselle ei paljon paljon kiinnostaa, koska kukaan muu ei ole vastuussa mahdollisista sivuoireista kuin sinä itse, koska rokotukset ovat vapaaehtoisia.
Ei ehkä vastuussa, mutta liian kalliiksi se tulisi silti, jotta ottaisivat tietoisen riskin tietäen, että rokote ei ole turvallinen. Ainakin viimeksi kun sairaalassa kävin (synnyttämässä), niin eipä se koko hoito minulle täyttä hintaa maksanut, vaikka ihan vapaaehtoisesti olin paksuksi hankkiutunut. Eli seuraukset (olettäen että tämä olisi joku Talidomidi II) ei siis todellakaan kaatuisi vain rokotettavan niskaan, vaan niistä kärsisi koko yhteiskunta aina koululaitoksesta ja sosiaalihuollosta varsinkin sinne terveydenhuoltoon.
...mutta onhan salaliittoteorioihin aina kiva uskoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ai salaliittoteoria :):tosiasia on kuitenkin se, että raha ratkaisee loppujen lopuksi aina!
Alkuperäinen kirjoittaja Danmark:Ei kiitos, en ota rokotetta. Aikaisemminkin tällä palstalla oli aiheesta kysymys, ja sinnekin vastasin, että täällä Tanskassa raskaana olevat eivät enää kuulu riskiryhmään, joten rokotusta ei suositella. Ihmetyttääkin vähän näin erilaiset suositukset pohjoismaitten välillä. Mitenhän mahtaa olla Ruotsissa, Norjassa ja Islannissa...?