raskaaksi yrittäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

harmaana

Vieras
Hei.
Olisin kiinnostunut monestako yrityskerrasta olette tulleet raskaaksi ja onko ennestään lapsia. Itselläni kolme lasta ja kaikki ovat lähteneet ensimmäisestä yritykerrasta. Nyt olen haaveillut vaavelista 4 kk. Nyt oli ensimmäinen yrityskerta ja tänään tuli sitten täti kylään. Siis mulla on aivan mieletön vauvakuume ja mulla tuli ihan itku ku kuukautiset alkoi=( pitää nyt yrittää uudestaan, ku se on mahdollista.

meil meni 6kiertoa totista yritystä ja ennen sitä muutama kierto jos tärppää..
tokasta onnistui toisella kierrolla.

se niin vaihtelee kauanko kestää,veljen perheellä meni yli vuosi ja toinen tuli ekasta.

syö vitamiinia (jossa on foolihappoa) tai juo greippimehua jossa sitä on paljon. foolihappo auttaa siittiöitä selviytymään sisällä sussa pidempään jos ovulaatio venyy :)
meil autto ekassa yrityksessä just greippimehu koska muita muutoksia ei ollut ja siinä kierrossa tärppäsi. pitää alkaa juomaan kierron alusta ja jatkaa muutama viikko.

9 vuotta luomutärppiin. Että noi sun 3 ekasta kierrosta tärpännyttä on TOSI hyvin mun näkökannasta. Ja eiköhän sulla kohta tärppää! Eikös se sitten oliskin kiva saada jouluvauva?

3 vuoden päästä tärppi, hormooniavusteisena.
Toiselle on lupa tulla mutta ei ole kohta 3 vuoteen tärpännyt.

Joten alle vuoden yrittäneillä on mun mittakaavassa tärpännyt äkkiä :)

tää kuulostaa julmalta ja katkeralta mut mä uskon oikeesti että tollasille "aina kerrasta raskaaksi" tyypeille tekis hyvää joutua kerran edes odottelemaan sitä raskautta yli 6kk. aika naurettavaa masentua jos ei ekasta kierrosta tärppää.

Eka nappas yk 3.:lla.
Sitten yksi kemiallinen raskaus ja uusi raskaus nappas yk 7.:llä, tosin tämä vauva lensi enkeliksi taivaaseen. :'(
Sen jälkeen yhet menkat ja seuraavasta kierrosta alkuraskauden keskenmeno ja sen jälkeen heti nappas eli tämä raskaus yk 2.:lla.

Mulle lääkäri sanoi, että nainen raskautuu keskimäärin 6-7 kierron aikana (mikäli ei vikaa ole kummassakaan), että olet ollut aika onnekas jos kaikki aikaisemmat raskaudet lähteneet heti. =)

Alkuperäinen kirjoittaja jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj:
tää kuulostaa julmalta ja katkeralta mut mä uskon oikeesti että tollasille "aina kerrasta raskaaksi" tyypeille tekis hyvää joutua kerran edes odottelemaan sitä raskautta yli 6kk. aika naurettavaa masentua jos ei ekasta kierrosta tärppää.

No jaa, nuo herkästi raskautuvat kompuroivat sitten jonkun toisen asian kanssa elämässään.

Itse olen 2 lasta saanut yhteensä 4-vuoden yrittämisellä.

Alkuperäinen kirjoittaja jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj:

eiköhän kyse ollu siitä että ap odotti että tälläkin kertaa tärppää heti. eihän se sanonu että on yrittäny pitkään jne.

ja oot oikeassa, olet julma ja katkera. :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja valivali:
tuommoiset narisivat vituttaa lähinnä. ole onnellinen edes niistä kolmesta lapsesta. monella ei ole yhtään, eivätkä saa.

mitä helevettiä... saa kait sitä miettiä,haaveilla ja jopa surra jos ei tärppää... |O
ei se ole keneltäkään pois!!!
mua vituttaa ihan sikana kun yritystä takana 6kk eikä vieläkään tärppiä.. eka kun onnistui tokasta kierrosta..

Eka tärppäs tokasta kierrosta. Toista nyt yritetty niin että 4 kierto päättyy huomenna, saas nähdä kuin käy =)
Mä olin jo valmiiks asennoitunut siihen ettei tärppää yhtä hyvin ja muutenkin oon ottanut tän asian paljon lepposammin kuin ekasta. Tässä kierrossa esim. vasta ovis päivänä muistin et nyt on ovis. Ekasta kun laski päiviä ja oikein odotti ajan kuluvan.

Yhteistyössä