raskautumisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kovasti ois vauva toiveissa ja nyt ollaankin muutama kuukausi oltu ilman ehkäisyä, mutta vielä ei ole tärpännyt. Yritystä on kyllä aika vähän vasta takana, mutta mutta.. Voiko sperman määrä vaikuttaa asiaan? Miehellä "lentää mälliä" mielestäni tosi vähän, ainakin verrattuna aikaisempiin tapauksiin. Kyllä sitä tulee, mutta vähemmän.. Voiko se vaikeuttaa raskaaksi tulemista?? Itselläni on jo ennestään edellisestä liitosta lapsi, joka sai alkunsa heti ensimmäisestä kierrosta pillereiden lopettamisen jälkeen. Mietittyttää vaan, kuinkahan kauan tämä yrittäminen tulee kestämään...

enpä osaa sanoa muuta kuin että mä jätin elokuussa 08 pillerit pois, sitten marraskuussa tein plussan, meni heti kesken, sitten helmikuussa tein plussan, meni kesken, ja nyt olen rv 15+..eli vuosi kaikkiaan menny tässä, saa nähä kuin nyt tämän asukin kanssa käy..

Alkuperäinen kirjoittaja katariina00:
enpä osaa sanoa muuta kuin että mä jätin elokuussa 08 pillerit pois, sitten marraskuussa tein plussan, meni heti kesken, sitten helmikuussa tein plussan, meni kesken, ja nyt olen rv 15+..eli vuosi kaikkiaan menny tässä, saa nähä kuin nyt tämän asukin kanssa käy..

aika pitkällä olet jo.. toivotaan, että kaikki menee hyvin! :)

Yhteistyössä