Raskaaksi uudelleen kun edellinen 6vkoa...

  • Viestiketjun aloittaja mammamia
  • Ensimmäinen viesti
no huh huh
Jos näin ei ollut tarkoitus käydä, niin ei sitten käynyt mielessä ehkäisyä käyttää? Mä en tossa vaiheessa edes vielä miettinyt seksiä. Hyi pelkkä ajatuskin, niin kipeet oli paikat vielä siinä vaiheessa ja sen yötäpäivää huutavan (koliikki) vauvan takia seksi oli viimeinen asia mikä mielessä kävi.
 
huh huh
Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. Mutta jos tää oikeasti on lääketieteellisesti mahdollista, niin onnea vaan ja jaksamista. Sitä varmaan tulet tarvitsemaan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. Mutta jos tää oikeasti on lääketieteellisesti mahdollista, niin onnea vaan ja jaksamista. Sitä varmaan tulet tarvitsemaan.
Jotkut raskautuu jo synnytyslaitoksella.. :whistle: (kätilön kertomaa )

Ja kaverin lapsilla vajaa 11kk ikäeroo, että eipä tuossa kauaa mene kun joillain ekan kerran munasolu irtoaa ja hedelmöittyy :D

Mutta ap:lle kovasti onnea ja jaksamista, toivottavasti raskausaika menee hienosti! :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. .
Ei minullakaan ollut menkat alkaneet ja täysimetin esikoista.
Lapset ehtivät syntyä jopa samana vuonna.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. .
Ei minullakaan ollut menkat alkaneet ja täysimetin esikoista.
Lapset ehtivät syntyä jopa samana vuonna.

Onko nyt minkä ikäsiä? Ajattelin tuota kouluun menoa että ovatko samalla luokalla? =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:
Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. .
Ei minullakaan ollut menkat alkaneet ja täysimetin esikoista.
Lapset ehtivät syntyä jopa samana vuonna.

Onko nyt minkä ikäsiä? Ajattelin tuota kouluun menoa että ovatko samalla luokalla? =)
He ovat samalla luokalla. Kaksi ensimmäistä vuotta olivat rinnakkaisluokilla mutta nyt kolmosella ovat luokkatovereita =)
Tosin paljon on eri tunteja kun eivät valinneet samaa kieltä.
 
mammamia
Kiitoksia kaikille! Kyllä aivan oikeasti olen raskaana. Onhan se aika ihmeellistä. Reilut pari viikkoa sitten tunsin outoa pistämistä toisella puolen alamahaa ja ihmettelin pari päivää mitä se oli...kunnes nyt tajusin sitten jälkeenpäin, että se tais olla ovis. :) Sopii kuvioon.
Synnytys oli nopea ja helppo, en revennyt tmv. Jälkivuoto oli niukkaa. Seksihalut tulivat kuvioihin hyvinkin pian, olisin alapääni puolesta voinut hommailla jo viikko synnytyksestä, mutta pelkäsin tulehdusta ja odottelimme sitten kolmisen viikkoa...
Onhan se toki jännää, että näin nopeaa ja herkästi tärppää...:whistle:
 
Minä
Mulla alkoi menkat 6 viikkoa synnytyksestä ja kun vauva oli vajaa 5kk olin uudelleen raskaana. Täysimetin lisäksi kokoajan.

Onnea sinulle, varmasti pärjäät. Itsekin odotan innolla pikkuista, vaikka meille tuleekin vähän suurempi ikäero kuin teille.
 
mammamia
Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:
Jos näin ei ollut tarkoitus käydä, niin ei sitten käynyt mielessä ehkäisyä käyttää? Mä en tossa vaiheessa edes vielä miettinyt seksiä. Hyi pelkkä ajatuskin, niin kipeet oli paikat vielä siinä vaiheessa ja sen yötäpäivää huutavan (koliikki) vauvan takia seksi oli viimeinen asia mikä mielessä kävi.
En kai sanonut, että "näin ei ollut tarkoitus käydä"? Totesin vain, että näin kävi. :xmas:
 

Yhteistyössä