Tätä peesaillen!!Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Wau..Onnea vain :flower: =)
Ja pitkää pinnaa :saint:
No meitä on moneksi. Itse en kyllä kykene lastani tappamaan.Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Aivan kauheaa abortin tekisin tuossa tilanteessa.
Jotkut raskautuu jo synnytyslaitoksella.. (kätilön kertomaa )Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. Mutta jos tää oikeasti on lääketieteellisesti mahdollista, niin onnea vaan ja jaksamista. Sitä varmaan tulet tarvitsemaan.
Ei minullakaan ollut menkat alkaneet ja täysimetin esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. .
Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Ei minullakaan ollut menkat alkaneet ja täysimetin esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. .
Lapset ehtivät syntyä jopa samana vuonna.
He ovat samalla luokalla. Kaksi ensimmäistä vuotta olivat rinnakkaisluokilla mutta nyt kolmosella ovat luokkatovereita =)Alkuperäinen kirjoittaja Ninnuli:Alkuperäinen kirjoittaja Silmukka-:Ei minullakaan ollut menkat alkaneet ja täysimetin esikoista.Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:Mun on vaikea uskoa, että olisit jo raskaana. Eihän menkatkaan ole varmaan vielä alkaneet saatika sitten, että olis ovulaatiota tapahtunut. .
Lapset ehtivät syntyä jopa samana vuonna.
Onko nyt minkä ikäsiä? Ajattelin tuota kouluun menoa että ovatko samalla luokalla? =)
Tähän pistän peesaten minäkin!! Onnea!! :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:Tätä peesaillen!!Alkuperäinen kirjoittaja Khimaira:Wau..Onnea vain :flower: =)
Ja pitkää pinnaa :saint:
En kai sanonut, että "näin ei ollut tarkoitus käydä"? Totesin vain, että näin kävi. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja no huh huh:Jos näin ei ollut tarkoitus käydä, niin ei sitten käynyt mielessä ehkäisyä käyttää? Mä en tossa vaiheessa edes vielä miettinyt seksiä. Hyi pelkkä ajatuskin, niin kipeet oli paikat vielä siinä vaiheessa ja sen yötäpäivää huutavan (koliikki) vauvan takia seksi oli viimeinen asia mikä mielessä kävi.