raskaaksi tuleminen imettäessä ja.....???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aurinkoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aurinkoinen

Vieras
Niin että miten helposti raskaaksi kun imetän vielä ja yhdet menkat oli, toisia ei ole kuulunut? Mietin lähinnä että jos ihan yrittämällä haluaa yrittää eikä kierrosta ja ovulaation ajankohdasta tietoa ni se on vaatii vaan hyvää tuuria??????

Mä tulin raskaaksi vaikka täyimetin, eikä menkkoja ollut ollenkaan vielä. Ja seksiäkin tyylin 1krt/vko... Vauva oli siis 3kk kun tulin uudestaan raskaaksi, mitään oireita ei kuitenkan ollut, joten en osannut edes aavistaa olevani raskaana. Vasta kun aloin ihmettelemään kun ne paljon puhutut haamupotkut vain vahvistuivat ja vahvistuivat, tein testin, ja ultra sitten paljastikin viikkoja olevan jo 22+5... :D Ikäeroa noille pikkusille jäi sit vaan 1v1pv.

Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Mä tulin raskaaksi vaikka täyimetin, eikä menkkoja ollut ollenkaan vielä. Ja seksiäkin tyylin 1krt/vko... Vauva oli siis 3kk kun tulin uudestaan raskaaksi, mitään oireita ei kuitenkan ollut, joten en osannut edes aavistaa olevani raskaana. Vasta kun aloin ihmettelemään kun ne paljon puhutut haamupotkut vain vahvistuivat ja vahvistuivat, tein testin, ja ultra sitten paljastikin viikkoja olevan jo 22+5... :D Ikäeroa noille pikkusille jäi sit vaan 1v1pv.

Et tainnut olla tietoinen siitä, että ovulaatio tulee ennen menkkoja? ;)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:

Et tainnut olla tietoinen siitä, että ovulaatio tulee ennen menkkoja? ;)

Toki olen, varsin tietoinen. En vain luottanut siihen TODELLA pieneen mahdollisuuteen, että noin vähillä seksikerroilla just sillon tärppäis... Ja kun se täysimetyskin tietyt kriteerit täyttäessään kuitenkin antaa jonkinmoisen suojan raskautta vastaan, vaikkei varsinainen ehkäisy toki olekaan. Mutta toki meillä tietoisesti varauduttu silloin raskauden mahdollisuuteen, se ei ollut mikään shokki ollenkaan, korkeintaan se oli, kuinka pitkälle raskaus eteni ennenkun tiesin siitä! =)

Yhteistyössä