V
v
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja v:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Siis syöpään vertasin juuri sen takia, että luonto antaa ja luonto ottaa. Turha selittää, että joillekin ei lapset kuulu, mutta samaan aikaan itse tappelee luontoa vastaan ottamalla esim. syöpähoitoja vastaan. Luontohan yrittää sillä tavoin korjata heikommat pois. Samalla logiikalla siis kuin teidän mielestä heikot ei saa lapsia... Fiksusti huomioitu tuo narkkaripointti, nehän on todellakin luotu vanhemmiksi![]()
Mun mielestä aika huono vertaus verrata syöpää ja lapettomuutta. Toinen on sairaus ja toinen ei. Toista on pakko hoitaa lääketieteellisesti jotta ei kuole,toista ei.
Miksi on niin vaikea ymmärtää? Jos uskoo luonnon lakeihin, niin ei silloin pidä turvautua mihinkään mikä luontoa vastustaa esim. hoidot. Itse en ole tätä mieltä, mutta mielestäni sama logiikka pätee lapsettomuushoitoihin kuin kaikkeen muuhunkin lääketieteelliseen hoitoon. Siinä kapinoidaan sitä vastaan, minkä "luonto on tarkoittanut". Niin kuin nämä valopäät asian esittää. Samallalailla pitäisi tyytyä kohtaloonsa kuin sitten tässä lapsettomuusasiassa.
Siis häh! En käsitä mitenkään miten syöpä liittyy lapsettomuuteen.
Toisella estetään kuolema. Toisella ei ole mitään tekemistä sen kanssa.
Jos haluat niin eikun vain hoitoihin mutta älä ala hulluksi tuon asian kanssa! Syöpä ja lapsettomuus on kaksi eri asiaa.
Kumpikin on tuolla samalla logiikalla luonnon kulkuun puuttumista. Tämän jälkeen en asiaa enää väännä. Ja kiitos huolenpidosta, en tarvitse onneksi hoitoja, koska olen vastoinkäymisten jälkeen lapsen saanut ja kohta toivottavasti toisenkin. Toivottavasti sinä ja muutkin, joilla on noin suppea katse asioihin ei tule ikinä kohtaamaan mitään vastoinkäymisiä missään asioissa. Liian heikot ei niitä kestä.
Mä olen kuule kestänyt hoidot ja muut mutta ei minusta noin ymmärtämätöntä ja katkeraa ole koskaan tullut kuin sinusta! Edelleen se syöpä ja lapsettomuus ei liity toisiinsa!