palava halu tulla raskaaksi.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "epätoivoinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

"epätoivoinen"

Vieras
Kertokaapa vinkkejä tai jotain mitkä voisi auttaa raskaaksi tulemista! ;)
Minulla on neljä ihanaa lasta ja ainakin yksi olisi vielä tervetullut :D Muutama vuosi meni, ennekuin saatiin ensimmäinen lapsi, toinen tuli ihan ylläriksi perään! :) Sitten ovulaatiotestien avulla saimme nämä kaksi! Nyt olisi pulma se, että haluaisin niin tulla raskaaksi ja kahdesta edellisestä kierrosta olen oviksen bongannut ja peittoa ollaan heiluteltu muutamana pv:nä sen positiivisen testin jälk. mutta raskaaksi en ole siltin tullut :(
Eli olisko teillä kenelläkään vinkkejä miten sais vielä paremmat mahikset!
Kiitos asiallisille vastauksille! :D

Lopeta asiasta stressaaminen ja tyydy niihin neljään.. Tai sitten kokeile erilaisia kikkoja - juo greippimehua,tarkkaile ovista ja varmistakaa riittävän usein seksi siihen ovikseen osuvaksi..

Jaan tunteesi. Toinen lapsi toiveissa, eka tuli helpolla, toinen ei näemmä... Raskaudun kyllä joka yrityskierrolla, mutta aina tulee keskenmeno. Nyt jo 3 keskenmenoa takana....

Kipeetä tekee.

Meillä lasta yritetty jo kuusi vuotta tuloksetta. Enää ei riitä henkiset eikä fyysiset voimavarat taloudellisista seikoista puhumattkaan lapsettomuushoitoihin. Joen eipä ole minulla epätoivoiselle ap:lle nyt neuvoja antaa (

Alkuperäinen kirjoittaja toinen epätoivoinen;29585802:
Jaan tunteesi. Toinen lapsi toiveissa, eka tuli helpolla, toinen ei näemmä... Raskaudun kyllä joka yrityskierrolla, mutta aina tulee keskenmeno. Nyt jo 3 keskenmenoa takana....

Kipeetä tekee.

<3 voimia, toivotaan että kaikki muuttuisi parhain päin ja saisitte sen nyytin syliin <3

Yhteistyössä