Raskaaksi 37-vuotiaana??

viljakaisla
Itse sain esikoisen olessani 19v, toisen 21v, ja kolmannen 23v, vuotiaana.Silloin kuvittelin pesueen olevan täysi, mutta 37v. ,sainkin ihanan iltatähden, nyt on sitten yritys tehdä tälle "tähdelle kaveri". Nyt ikäni on jo 39v. Haluan uskoa, että tämäkin onnistuu luomuna, niin kuin nuo muutkin. :heart:
 
Onpas täällä ollut suurimmaksi osaksi "pikaraskautujia", kun katselee noita nuorempienkin ketjuja ja haavesellaisia, niin paljon hankalammalta on homma monesti näyttänyt. Mutta hienoa, että niin monelle on onnistuminen tullut noin pian.
 
Kylläpä ihmiset olette tulleet nopeasti raskaaksi. Mulla kesti 1,5 v ja olin 27 kun jätin ehkäisyn pois. Nyt toivottaisiin toista lasta mutta kuukautisia ei kuulu. Joudun ottamaan hormonit käyttöön. Tyhmää, että käytin monta vuotta pillereitä etten tulisi raskaaksi ja nyt joudun syömään pillereitä että kuukautiset tulisivat ja tulisi raskaaksi. Mulle lääkäri sanoi että 35 v jälkeen hedelmällisyys laskee.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.10.2005 klo 19:07 anneli kirjoitti:
onnea helmionni, ja muut plussanneet!! :flower: Minä täytin 39v, ensimmäinen lapsemme on nyt 6kk ja eilen sain plussan testiin... ja hyvältä tuntuu B)
Meilläkin olisi leikkikaveri 6 kuukautiselle pojalle suunnitteilla. Poika on vielä pelkällä rintaruokinnalla. Eli onko kellään onnistunut raskautua täysimetyksellä? Lisäruokinta alkaa tällä viikolla.
Mulla on nyt toiset varsinaiset kunnon kuukautiset, kierto oli kylläkin vähä yli 6 viikkoa?
 

Yhteistyössä