M
"mä"
Vieras
Meillä asuu vastapäätä rasittava yh-äiti. On ihan mukava ja juttelee ja näin, mutta sitten vähän aikaa sitten alkoi tehdä mun mielestä kummallisia juttuja. Aina kun meni käytävään (siis lähdin kauppaan, lenkille tms.) niin tämä hyökkäsi käytävään ilman mitään asiaa sukkasillaan. Vauvamme nukkuu myös ulkoeteisessä päiväunia, johon on vaunuille varattu paikka. Jos vauva käy itkemään (kuulen itkuhälyttimestä) ja menen hakemaan vauvaa, niin tämä nainen päivystää jo siellä käytävässä, kun "teidän Arttu kuulosti ihan meidän Pertiltä". Ja Pertti nukkuu siis heillä SISÄLLÄ! Ja tätä on tapahtunut MONTA kertaa, joka kerta luulee, että Pertti siellä itkee. Mukamas.
Eilen sitten törmäsin kaupassa ja tämä nainen sanoi, että "voivoi, onko teidän Arttu kipeänä, kun huutaa niin kovin??" Mä olin ihan että ei ja mietin silmät soikeana, että milloin meidän vauva muka edes huutaa. Pari kuukautta sitten huusi aika kovin, kun oli tosiaan koko ajan kipeänä, mutta nykyään huutaa vain iltaisin, kun on alkanut opetella nukahtamaan itse sänkyynsä. Ja nämä huudot kestävät noin 10 minuuttia per ilta, eikä edes putkeen, kun toki välillä nostetaan syliin rauhoittumaan. Eilen illalla vauva nukahti alle 5minuutin jo, en tajua mistä huutamisesta puhuu.
Olenko vain herkkänahkainen vai mitä mieltä olette? Minua kyllä vähän rasittaa
Eilen sitten törmäsin kaupassa ja tämä nainen sanoi, että "voivoi, onko teidän Arttu kipeänä, kun huutaa niin kovin??" Mä olin ihan että ei ja mietin silmät soikeana, että milloin meidän vauva muka edes huutaa. Pari kuukautta sitten huusi aika kovin, kun oli tosiaan koko ajan kipeänä, mutta nykyään huutaa vain iltaisin, kun on alkanut opetella nukahtamaan itse sänkyynsä. Ja nämä huudot kestävät noin 10 minuuttia per ilta, eikä edes putkeen, kun toki välillä nostetaan syliin rauhoittumaan. Eilen illalla vauva nukahti alle 5minuutin jo, en tajua mistä huutamisesta puhuu.
Olenko vain herkkänahkainen vai mitä mieltä olette? Minua kyllä vähän rasittaa