Lapsivuodeosastolla ollaan ja oma vauva on itkuinen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja 140412
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienoo, kun äidit osaa ottaa niin hienosti toiset äidit huomioon. Haukutaan kurpaksi ym. Ja vain sen takia, että toinen haluais levähtää.

No jos oltais jossain muualla kuin synnytyslaitoksella niin mä ainakin ottaisin huomioon toistenkin mukavuuden... Mutta toi paikka nyt on vaan sitä varten että sinne mennään synnyttämään, ollaan se muutama päivä että kaikki lähtee rullaamaan ja lähdetään kotiin. Itse ainakin ajattelen jo ennakkoonkin niin ettei siellä välttämättä saa hetkenkään rauhaa joko oman tai jonkun toisen vauvan takia, mutta niin se vaan menee.

miten edes kehtaa tuollaista ääneen ehdottaa :O luulisi että toinen juuri synnyttänyt ymmärtäisi hyvinkin tilanteen, että vauvat itkee ja voi jopa itkeä paljonkin. Sitäpaitsi...ei kai sinne synnärille nukkumaan olla tultukaan, vaikka kuinka olisi synnytyksestä väsynyt.

Kiitos vastauksista. En laita vauvaa kansliaan, vaan nukun mieluummin päiväsalin sohvalla että saan olla vauvan kanssa ja syöttää aina kun hän haluaa. En tiedä olenko epänormaali, mutta tekisi mieli pitää vauvaa koko ajan sylissä eikä päästää hetkeksikään silmistä. Tuntuisi kuolemantuomiolta joutua jättämään hänet kansliaan itkemään. :) Joo, varmaan hormonit vähän hyrrää. Mutta kuten tuossa väitettiin, että saisin nukkua rauhassa, niin en todellakaan pystyisi nukkumaan rauhassa ilman pikkuista.

Vauva on aavistuksen rauhallisempi. Kätilö kävi häntä tuossa pyörittelemässä ja sanoi, että on todella jäntevä ja pippurinen pakkaus. Koko ajan on silmät auki ja yrittää jopa päätä kannatella minkä ehtii. Apua, olen lirissä tämän kanssa kun se kasvaa, kun olen lirissä jo nyt tuon huudon takia. :)

Saattaa olla että kotiutuminen on lähellä, ainakin ihomittarin mukaan keltaisuus on vähentynyt ja mulla tulee koko ajan enemmän maitoa.

Sama juttu! Toivottavasti ei osuta samaan aikaan lapsivuodeosastolle. ;)

No, mä toivoisin että en edes joutuisi koko osastolle, tavallaan...olisi kiva päästä kotiin tosi nopsaan. Ehkä. Mutta sokerivauvan ollessa kyseessä voi jäädä ihan vaan haaveeksi.

Ajattelin heittää pienen työkeikan Pirkanmaalla, ja kieltäytyä sairaalabakteeritesteistä. Eristys taattu :D

Yhteistyössä