Olen pulassa! Mies ja vauva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mamma pulassa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
eikö sille pienemmälle voi antaa niin paljon ruokaa, että hän ei itke? muistuta miestä, kuinka lyhyt vauva-aika oikeasti on. sitä paitsi, se esikoinen ei kärsi, jos hänen kanssaan et ihan joka päivä kahdestaan olekaan, naiset vain kuvittelevat näin. laita siis reilusti vaan esikoinen isänsä kanssa ja itse rauhallisempana hoidat pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Cassy:
Itse kyllä keskustelisin miehen kanssa tiukkaan sävyyn. Menköön vaikka metsään huutamaan täysiä, tai hakkaamaan nyrkkeilysäkkiä, mutta vauvalle ei kyllä rähistä.

Ymmärrän miestäni. Hän on stressaantunut ja masentunut, ei silloin aina jaksa vaan skarpata. :(

Jos lekurille aika vasta ens kuussa niin menkää yksityiseen tai päivystyksen kautta saa apua myös psyykkisiin ongelmiin.Minun mies sai apua päivystyksen kautta kun hermot paloi ihan pienestä.Nyt on saanut vuoden masennukseen lääkitystä ja ihan toinen mies!!Meillä lapsia 3.

Että osaa olla ihmeellisiä miehiä kun eivät jaksa hoitaa ja olla vauvan kanssa.
Tuliko mies vastentahtoisestim toistamiseen isäksi? Ei olisi halunnut toista? Mutta tuli vaan

Alkuperäinen kirjoittaja voi elämä:
Että osaa olla ihmeellisiä miehiä kun eivät jaksa hoitaa ja olla vauvan kanssa.
Tuliko mies vastentahtoisestim toistamiseen isäksi? Ei olisi halunnut toista? Mutta tuli vaan

Ei, kyllä tuo toinen lapsi oli ihan yhteinen 'hanke'.

Ei kai ihminen voi sitä määrätä, milloin sairastuu?!

Kai se sitten olisi aika passittaa mies yksityiselle. Miehelle koko homma on tosi arka paikka, ei oikein millään meinnannut edes myöntää masennustaan ja ahdistuu vain kun otan asian puheeksi. :(

Yhteistyössä