V
vierazz
Vieras
Islam on maailman rasistisin, väkivaltaisin, naisvihamielisin ja homovihamielisin uskonto, joka pyhittää pedofilian ja jonka perusti murhaajapedofiili.
Tämä on totta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Islam on maailman rasistisin, väkivaltaisin, naisvihamielisin ja homovihamielisin uskonto, joka pyhittää pedofilian ja jonka perusti murhaajapedofiili.
Eikö rasisteja kiinnosta edes yrittää kiistää tuon lakimies-bloggaajan tulkintoja?![]()
Sitä vastoin sosiaalipummien puolueeksi profiloituneita Perussuomalaisia tunnut kannattavan ihan ilman tunnontuskia. Hyvä sinä! =)
Alkuperäinen kirjoittaja näin se on!;30655514:Palstapersu sai pahasti siipeensä tässä ketjussa ja nyt se taas pyörittää tuhannetta kertaa samoja lauseita uudelleen
![]()
En tiedä kelle kuvittelet naureskelevasi, mutta minä kirjoitin tuon edellisen mölinän.
Olen ollut jo vuosia Kokoomuksen äänestäjä.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30655543:Minuakin täällä sanottiin palstapersuksi, vaikka olen mielipiteiltäni huomattavasti jyrkempi. Tämän palstan aivopiereskelijät vain tuntuvat kutsuvan kaikkia persuiksi, jotka eivät ole samaa mieltä heidän hyysäysmielipiteidensä kanssa.
Taitavat oikeasti pelätä sitä Soinia, kun näkevät kaikki persuina.
Ilmeisesti näitä palstaviherpunikkeja vituttaa kun Persuja äänestetään kuitenkin enemmän kun heidän suosikkipuoluettaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Merkillistä;30655580:Kumma kun noissa viimeisissä viesteissä on jotenkin sävy.
Ettei vaan taas ole palstan yksinpuhelija lempipuuhassaan..
Onko viesteissä jotenkin sävy? Sepä jännää?
Miten täällä nyt oletat jonkun yksinpuhuvan kun olethan itsekin täällä "keskustelemassa", vai kuvitteletko sinä olevasi minä?
Nyt vähemmän niitä huumeita kun sun pää ei näytä kestävän niitä.
Ehkä minä kuitenkin äänestän juuri sitä puoluetta mitä ITSE haluan eikä sinun mieltymyksesi siihen vaikuta.
Parempi kun sä otat pesäeron koko maasta, jotta saamme olla rauhassa nuhjuisessa nurkasamme ilman raiskaavia mamuja ja niitä tänne hinkuvia punikkeja.
Harrastukseni vuoksi kuljen monta kertaa viikossa yhden persujen toimiston ohi. Monesti siinä ulkopuolella on niihin aikoihin tupakkarinki. Katson sitä porukkaa, ja vaikka yrittäisin kuinka olla fiksu ja objektiivinen, niin näen jo niistä ihmisistä päällepäin, että poliittisesti ja arvomaailmassa meillä on paljon enemmän erottavia kuin yhdistäviä asioita. Jos tiedätte sen helsinkiläisen taksimiestyypin, joka ehtii matkalla asemalta Espalle arvostella kattavasti liikennepolitiikan, maahanmuuton, romanit (mutta ei ikinä tällä sanalla) ja kulttuuriasiat. Just sellasia mutta epäsosiaalisempia - tai siis huonommilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja.
Harrastukseni vuoksi kuljen monta kertaa viikossa yhden persujen toimiston ohi. Monesti siinä ulkopuolella on niihin aikoihin tupakkarinki. Katson sitä porukkaa, ja vaikka yrittäisin kuinka olla fiksu ja objektiivinen, niin näen jo niistä ihmisistä päällepäin, että poliittisesti ja arvomaailmassa meillä on paljon enemmän erottavia kuin yhdistäviä asioita. Jos tiedätte sen helsinkiläisen taksimiestyypin, joka ehtii matkalla asemalta Espalle arvostella kattavasti liikennepolitiikan, maahanmuuton, romanit (mutta ei ikinä tällä sanalla) ja kulttuuriasiat. Just sellasia mutta epäsosiaalisempia - tai siis huonommilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30655639:Ei sinua kukaan tänne kaipaakaan. Sitäpaitsi ainakin minun mielestäni sinulta pitäisi ottaa äänioikeus kokonaan pois, jos et kerran Suomessa edes asu.
Ihanaa, pysykin poissa.