Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30654452:Vituttaako?
Ei nyt suorastaan vituta, mutta myönnän kyllä, että yhtään ei tulisi ikävä, vaikka häviäisitte kaikki jonnekin maata kiertävälle radalle.
Mutta kerrohan sinä, oletko nyt ylpeä itsestäsi ja aatetovereistasi?
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30654470:Olen iloinen kun vasemmistolaisia, hyysäreitä ja muita kaltaisianne idiootteja selvästi korpeaa.
Suomalaisvastaiset suvikset ovat paniikissa!![]()
Sinä kun ilmeisesti miellät itsesi kovinkin reipashenkiseksi oikeistolaiseksi, niin avaahan vähän, että kuinka liikkumisvapauden rajoittaminen istuu oikeistolaiseen, ykislönvapautta kunnioittavaan ajatteluun?
Ainoa asia, joka minua korpeaa, on tyhmyys ja sitä teidän porukoihinne on tiivistynyt aika tavalla.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30654484:Minä en miellä itseäni oikeistolaiseksi.
Ööh, sis mitvit? :O Kuka on paniikissa? Ja mistä syystä? Siitäkö, että jotkut urpot esittelevät typeryyttään netissä?
Siinä tapauksessa kannattaa vaihtaa puoluetta, Timohan on määritellyt persut oikeistolaiseksi työväenpuolueeksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30654497:Olenko jossain maininnut puoluekantani?
Palstapersu tunnetaan kyllä.Ja kyllähän tuon persujen rasistisen maahanmuutto-ohjelman puolustaminenkin indikoi aika vahvasti puoluekantaa.
Suvikset ovat paniikissa, eihän tuota juttua olisi muuten tehty.
Palstapersu tunnetaan kyllä.Ja kyllähän tuon persujen rasistisen maahanmuutto-ohjelman puolustaminenkin indikoi aika vahvasti puoluekantaa.
Mistä tuon maahanmuutto-ohjelman löytää? Haluaisin itse todeta sen rasistisuuden asteen. KVG, joo, mutta olen liian laiska.
Suvisten mielestä tarpeeksi moni pirulainen teinityttö ei ole joutunut mamun tappamaksi, raiskaamaksi ja polttamaksi, ja siksi Suomeen tarvitaan lisää mamuja.
Kannattaa luke ajatuksen kanssa:
http://www.perussuomalaiset.fi/wp-c...s-maahanmuuttopoliittinen_ohjelma_2015_v3.pdf
Tuon perustuslainvastaisuuttahan on jo monessa yhteydessä ruodittukin, tämä tarkastelu vain yhtenä esimerkkinä:
Mamut vai perustuslaki? | Uuninpankkopoika Saku Timonen