Rasistit trollaavat muuallakin kuin täällä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rasisti on reppana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikö rasisteja kiinnosta edes yrittää kiistää tuon lakimies-bloggaajan tulkintoja? :)

Ei se mikään lakimies ole. Saku on vasemmistolaisten suitsima bloggaaja joka sählää kaikilla punavihreillä palstoilla haukkumassa persuja. Eli pelkkä trollaaja hän on, ilmeisesti Dan Koivulaakson lähettämä.
Sitä paitsi oikeusasteet päättävät mitkä ovat laittomuuksia eikä joku punikki "lakimies". Lakiahan tulkitaan oikeudessa eikä missään punikin blogissa.

Kyseisen punikin mielestä stadin jengiläisetkin jotka pahoinpitelevät ihmisiä mielivaltaisesti olivat kaikki suomalaisia, koska niillä oli suomen kansalaisuus. Tyyppien naama oli kuitenkin pikimusta.

Kyseinen punikki on kaikkea muuta kuin rehellinen ja puolueeton bloggaaja.

[QUOTE="hmm";30654803]ei, vaan kaikkia rikoksentekijöitä saa ja pitää arvostella, mut ei syytellä syyttömiä jonkun ennakkoluulon takia.[/QUOTE]

Tilastot ei varmaan kuitenkaan lukeudu ennakkoluuloihin?

Alkuperäinen kirjoittaja näin se on!;30655514:
Palstapersu sai pahasti siipeensä tässä ketjussa ja nyt se taas pyörittää tuhannetta kertaa samoja lauseita uudelleen

:laugh:

En tiedä kelle kuvittelet naureskelevasi, mutta minä kirjoitin tuon edellisen mölinän.
Olen ollut jo vuosia Kokoomuksen äänestäjä.

En tiedä kelle kuvittelet naureskelevasi, mutta minä kirjoitin tuon edellisen mölinän.
Olen ollut jo vuosia Kokoomuksen äänestäjä.

Minuakin täällä sanottiin palstapersuksi, vaikka olen mielipiteiltäni huomattavasti jyrkempi. Tämän palstan aivopiereskelijät vain tuntuvat kutsuvan kaikkia persuiksi, jotka eivät ole samaa mieltä heidän hyysäysmielipiteidensä kanssa.

Taitavat oikeasti pelätä sitä Soinia, kun näkevät kaikki persuina.

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30655543:
Minuakin täällä sanottiin palstapersuksi, vaikka olen mielipiteiltäni huomattavasti jyrkempi. Tämän palstan aivopiereskelijät vain tuntuvat kutsuvan kaikkia persuiksi, jotka eivät ole samaa mieltä heidän hyysäysmielipiteidensä kanssa.

Taitavat oikeasti pelätä sitä Soinia, kun näkevät kaikki persuina.

Ilmeisesti näitä palstaviherpunikkeja vituttaa kun Persuja äänestetään kuitenkin enemmän kun heidän suosikkipuoluettaan.

[QUOTE="heli";30655583]Ei vaan sun täytyy äänestää persuja - me palstaviherpunikit haluamme ottaa teikäläisistä selvän pesäeron joten pysykää vaan siellä omassa nuhjuisessa nurkassanne![/QUOTE]

Ehkä minä kuitenkin äänestän juuri sitä puoluetta mitä ITSE haluan eikä sinun mieltymyksesi siihen vaikuta.
Parempi kun sä otat pesäeron koko maasta, jotta saamme olla rauhassa nuhjuisessa nurkasamme ilman raiskaavia mamuja ja niitä tänne hinkuvia punikkeja.

Alkuperäinen kirjoittaja Merkillistä;30655580:
Kumma kun noissa viimeisissä viesteissä on jotenkin sävy.

Ettei vaan taas ole palstan yksinpuhelija lempipuuhassaan..

Onko viesteissä jotenkin sävy? Sepä jännää?

Miten täällä nyt oletat jonkun yksinpuhuvan kun olethan itsekin täällä "keskustelemassa", vai kuvitteletko sinä olevasi minä?
Nyt vähemmän niitä huumeita kun sun pää ei näytä kestävän niitä.

[QUOTE="heli";30655633]No niin äänestäni minäkin ja Suomeen en todellakaan muuttaisi takaisin..[/QUOTE]

Ei sinua kukaan tänne kaipaakaan. Sitäpaitsi ainakin minun mielestäni sinulta pitäisi ottaa äänioikeus kokonaan pois, jos et kerran Suomessa edes asu.

Kaikille aivopierulaisille hyysäreille, jotka pitävät minua jonain "palstapersuna" ja samana henkilönä kuin tämä "Dan Koivulaakso":

Minä en todellakaan kannata Kokoomusta, enkä muitakaan oikeistopuolueita, kuten hän
Hän todennäköisesti kannattaa kuitenkin demokratiaa, jota minä en kannata
Minä en kannata juuri mitään olemassa olevaa poliittista ideologiaa, mutta lähimpänä olen ehkä fasismia, josta varmaan kokoomuksen kannattajakin haluaa demokratian nimissä sanoutua irti.

Meitä yhdistää vain ja ainoastaan se, että me molemmat olemme selvästi kyllästyneitä tuohon hyysärien täysin vastuuttomaan mamutukseen. Sen suhteen ehkä viesteissämme saattaa ollakin "samaa henkeä", mutta muuten emme varmasti ole mitenkään samanlaisia.

http://www.uusisuomi.fi/ulkomaat/103966-liittokansleri-merkel-%E2%80%9Dmonikulttuurinen-saksa-epaonnistui-taysin%E2%80%9D

Mutta tietenkin palstan suvikset tietävät tämänkin asian paremmin kuin Saksan liittokansleri. ;)

Harrastukseni vuoksi kuljen monta kertaa viikossa yhden persujen toimiston ohi. Monesti siinä ulkopuolella on niihin aikoihin tupakkarinki. Katson sitä porukkaa, ja vaikka yrittäisin kuinka olla fiksu ja objektiivinen, niin näen jo niistä ihmisistä päällepäin, että poliittisesti ja arvomaailmassa meillä on paljon enemmän erottavia kuin yhdistäviä asioita. Jos tiedätte sen helsinkiläisen taksimiestyypin, joka ehtii matkalla asemalta Espalle arvostella kattavasti liikennepolitiikan, maahanmuuton, romanit (mutta ei ikinä tällä sanalla) ja kulttuuriasiat. Just sellasia mutta epäsosiaalisempia - tai siis huonommilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja.

Harrastukseni vuoksi kuljen monta kertaa viikossa yhden persujen toimiston ohi. Monesti siinä ulkopuolella on niihin aikoihin tupakkarinki. Katson sitä porukkaa, ja vaikka yrittäisin kuinka olla fiksu ja objektiivinen, niin näen jo niistä ihmisistä päällepäin, että poliittisesti ja arvomaailmassa meillä on paljon enemmän erottavia kuin yhdistäviä asioita. Jos tiedätte sen helsinkiläisen taksimiestyypin, joka ehtii matkalla asemalta Espalle arvostella kattavasti liikennepolitiikan, maahanmuuton, romanit (mutta ei ikinä tällä sanalla) ja kulttuuriasiat. Just sellasia mutta epäsosiaalisempia - tai siis huonommilla sosiaalisilla taidoilla varustettuja.

no mutta pitäähän niille huonommillekkin ihmisille olla joku puolue ja persut vastaa ihan hyvin siihen huutoon

me kirkasotsaisemmat voidaan äänestää sitten noita fiksujen ihmisten puolueita

Sinä olet todella hyvä ihminen. Parempi kuin moni huonompi.:)

Alkuperäinen kirjoittaja Häh?;30655639:
Ei sinua kukaan tänne kaipaakaan. Sitäpaitsi ainakin minun mielestäni sinulta pitäisi ottaa äänioikeus kokonaan pois, jos et kerran Suomessa edes asu.

Ei ei vai, kummallista, kun on iso liuta ystäviä ja sukulaisia, jotka kaipaavat :)

Mutta ehkä sinä et tiedäkään mitään todellisesta kaipuusta.

Suomen kansalaisilla on äänioikeus Suomessa, siihen sinä et voi vaikuttaa.

Kun sinulla tuntuu olevan tuota luppoaikaa, niin voisit vaikka lukea Suomen perustuslain. Jos vaikka viisastuisit.

Eikö ole vähän ristiriitaa siinä kun suvikset puolustavat muslimeja siinä kuin muitakin vähemmistöjä? Jos muslimit sais päättää niin ne tappais kaikki kristityt, kivittäisivät homot kuoliaiksi jne. Sitten teille suviksiille vois tulla aika vaikeeta.

Yhteistyössä