V
vierailija
Vieras
Haluaa hämmentää jostain syystäOn B:ltä vähän outoa viestintää, että Suomeen tullaan paikkatietojen ja kellonaikojen kanssa mutta nyt yllättäen ei ole mitään merkintää kuka ja missä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Haluaa hämmentää jostain syystäOn B:ltä vähän outoa viestintää, että Suomeen tullaan paikkatietojen ja kellonaikojen kanssa mutta nyt yllättäen ei ole mitään merkintää kuka ja missä.
Onko sillä väliä? Jos uskot, että B on lähtenyt tänään Suomesta, niin eikös se ole aivan sama, onko hän jotakuta kätellyt kentällä tai ei. Itse pääpointtihan pysyy samana eli se, että B ei ole enää Suomessa.En sitä lentämistä epäillytkään, vaan sen muka kätelleen tarinaa.
Tulihan se sieltäEipä nyt joku Miken kumppani kyllä kuulu ketjuun.
Miksi outoa?On B:ltä vähän outoa viestintää, että Suomeen tullaan paikkatietojen ja kellonaikojen kanssa mutta nyt yllättäen ei ole mitään merkintää kuka ja missä.
Ei minustakaan outoa, Suomen halusi vaan tiedottaa, koska hänelle paikkana spessu.Miksi outoa?
Sateenkaari alias alaviiva alias B on Jerelle spessu-mummo havaittu kompostissa.B on aina spessu K:lle ja päinvastoin![]()
Mistä sinä puhut?Onko sillä väliä? Jos uskot, että B on lähtenyt tänään Suomesta, niin eikös se ole aivan sama, onko hän jotakuta kätellyt kentällä tai ei. Itse pääpointtihan pysyy samana eli se, että B ei ole enää Suomessa.
Minä haluaisin uskoa, että on edelleen Suomessa mutta tuo kättelytarina on horjuttanut tätä uskoa. Vaikutti aivan liian pätevältä, että voisin sivuuttaa huuhaana mutta ehkä vähän liiankin pätevänä, että jää pieni epäilys. B:n pitää nyt laittaa paikkatietoja, niin ei enää jää epäilystä.
Porukkaa näytti olevan aika usein, sekä studiolla, baarissa ja Porvoossakin sekä Kärpyn luona matseja kattoessa.Varmasti oli ihanaa jerpan kanssa. Ja kerrankin niillä oli aikaa olla kahdestaan ilman isoa porukkaa jatkuvasti ympärillä.
On kyllä ollut välillä keikoilla, mut jos hän on käynyt keikoilla jo siitä lähtien kun K on niitä tehnyt, mitäpä lottoot, jaksaako joka ainoaan lähteä. Areena-keikalla olivat koko perhe.Sitä ei ookaan pitkään aikaan näkynyt Kn keikoilla tai missään. Paljolti taitaa kotihommat jäädä sille.
Ei todellakaan kuulu.Eipä nyt joku Miken kumppani kyllä kuulu ketjuun.
Oon eri ja tottahan se on. Kyllä täälläkin on säännöt, kuten Jodelissakin.Tulihan se sieltä![]()
Mikä sen kertoo?No kyllä tuo kuva jo kertoi ettei ole enää Suomessa, näkeehän sen.
Oon eri ja tottahan se on. Kyllä täälläkin on säännöt, kuten Jodelissakin.
Nuo tavarat, grilli jne ei ole suomalaisesta kodista/tilasta ja muutenkin kokonaisuus sen kertoo. Olen lentokentällä töissä ja tunnistan heti, pitääkö asiakkaalle puhua suomea vai englantia, eli ehkä tämä on ammattitaitoa.Mikä sen kertoo?
Tää on mustakin se karuin osa ja siksi en ihan vielä uskokaan tarinaa. Käytännössähän se ei ole ehtinyt nukkua ollenkaan.Aika moinen sissi Bojan on kun vielä yöllä oli Porvoossa festareilla ja aamulla lähtenyt takaisin kotiin. Suorat lennot lähtevät La,Ma,To. Eli Bojan olisi voinut olla viikonlopun yli vielä Suomessa. Toisaalta Bojan on kumminkin lomalla, niin voi olla että ei halua kiertue elämää yhtä keikkaa enempää.
Ei minusta kyllä.itse asiassa tossa on huomattavasti enemmän pohjoismaista tyyliä kuin esim slovenialaista. Toki on nahdollista että bojan olisi vaihtanut maata saman tien uudestaankin mutta enpä usko
Mutta noinhan B just on usein tehnyt, ja itekin ku Sloveniaan lähin ja jouduin herään kolmelta yöllä niin eipä siinä paljon tullut nukuttua, jos yhtään.Tää on mustakin se karuin osa ja siksi en ihan vielä uskokaan tarinaa. Käytännössähän se ei ole ehtinyt nukkua ollenkaan.
Samaa mieltä.Eikä Suomessa kukaan grillaisi tuollaista lihakönttiä. Eikä kuvan mies ole suomalainen.
Tää on kyl aika pitkälti just skandinaavista minimalismia jota Suomessakin on paljon.Nuo tavarat, grilli jne ei ole suomalaisesta kodista/tilasta ja muutenkin kokonaisuus sen kertoo. Olen lentokentällä töissä ja tunnistan heti, pitääkö asiakkaalle puhua suomea vai englantia, eli ehkä tämä on ammattitaitoa.![]()
Vuorokaudessa on 24 tuntia. Oletko tietoinen siitä? Jos näyttävät tekemisiään. se on huono asia ja jos eivät näytä sekin on huono asia. Sama kaava sulla aina. Ovat ekstroverttejä molemmat ja tykkäävät ihmisistä. Sinun täytyy olla erikoisen introvertti, koska kommunikoit koneen kanssa lähes 24 t/vrk. Ei hyvä.Porukkaa näytti olevan aika usein, sekä studiolla, baarissa ja Porvoossakin sekä Kärpyn luona matseja kattoessa.
Eikö tuo oo ihan vaan tomahawk-pihvi? Miehestä en osaa sanoa mut lihapala ei nyt mikään erityisen outo ole.Eikä Suomessa kukaan grillaisi tuollaista lihakönttiä. Eikä kuvan mies ole suomalainen.