Rasavil vai Reimatec?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti82
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti82

Vieras
Olen hankkimassa meidän 5v8kk ikäiselle poitsulle uutta toppahaalaria ja olen miettinyt että kummanko ostaisin,Rasavilin cordura toppahaalarin vai Reimatecin cordura toppahaalarin?Meillä on ollut "tavallista"reimatecin haalaria ja olen ollut siihen muuten tyytyväinen paitsi tuo poitsu kuluttaa haalaria niin paljon että tuo alaosa on hyvä olla tuota corduraa.Ja tällähetkellä poitsullao on käytössä rasavilin cordura haalari joka on ollut iha nhyvä mutta lähinnä sitä mietin että kun tuossa reiman haalarissa olisi tuo säädettävä vyötärö jota ei rasavilissä ole ja milestäni rasavilissä hihansuut ovat myös kireämmät..Ja hintaeoakin on kun tuon rasavilin corduran saisin alesta 95e ja reimatecin (ei alesta)167e..ja tuota koko merkintää puhdin kun poitsulla on nyt 110cm rasavil että jos otan nyt tuon rasavilin haalarin niin siinä seuraava koko on 115cm että onkohan pieni?POitsu on 110cm pitkä.Reimalla on mielestäni kyllä nuo koot reilummat..

jaa no mä ostin meidän 3v rasavil toppi (tais olla) haalarin ja tossa ennen joula kun oli lunta maassa ja pakkasta niin käytti sitä sen viikon niin haalari sitten hajos polviin tuli teikä ja takamus oli tänynnä reikii.. onneks tehdäs teki uuden alaosan ja kestävämmän kun valitin sinne...

Yhteistyössä