T2H Baggie vai Othello talvihaalari? Apuja kaivataan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "josssu"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"josssu"

Vieras
Hei,

Te joilla on kokemuksia ticketin talvihaalareista niin nyt apua kaivattaisiin. Itsellä on kaksi tyttöä ja nyt tässä pähkäilen minkälaista haalaria ensi talveksi. Tyttöjen iät kohta 3v (98cm vaatteet on jo pieniä) ja tänä vuonna täyttänyt 4v (104cm). Olin ajatellut tilata tuolle 4v 110cm haalarin ja 3v 98 tai 104cm. Kun katsoin tuolta ticketin sivuilta, että baggie tough voisi hyvin sopia hoikalle lapselle kun siinä on tuo vyötärönauha. Siinä olisi kuulemma thinsulate vuori niin onko tossa othellossa sitten minkälainen vuori sisällä? Poly padding ei hirveästi kerro mitään. Ja othello on vissiin kanssa hoikemmalle lapselle.? Kummassa mallissa oli kireämmät lahkeensuut? Mites onko toi north malli hieman kuuma talveksi Suomeen kun ei kuitenkaan ihan siperiassa olla? Kumpi teidän mielestä olisi paras mahdollinen.?

Meillä oli tänä talvena 3-vuotiaalla hoikalla tytöllä juuri tuo baggie tough sen vyötärökuminauhan takia. Muista t2h puvuista ei ole kokemuksia, mutta tämä oli kyllä hyvä. Piti lämpimänä, eikä muutenkaan ollut puvussa mitään valittamista. Reiman ja Jonathanin puvut ovat pyörineet päällä tuolla rimpulalla ja muutenkin muissa puvuissa hihat ja lahkeet on jääneet helposti nafteiksi.

Kyllä oli viime talvena elämän ekat ja vikat Ticketit. Ei voi olla ylihinnoitellumpaa jättipussia olemassa! Todella suuri pettymys. Palaan takas Moloon ja Reimateciin. Ja jos mietit Ticketin kokoa, niin ota se pienempi tai vielä yksi sitäkin pienempi. Ovat VALTAVIA!

Muistakseni Baggie. Olen tosi huono noissa nimissä. Sellainen yksi värinen aika paksua kangasta. Hihan-ja lahkeen suut olivat tuskastuttavan tiukat eikä lapsi pystynyt pukemaan itse. Suurin ongelma oli kuitenkin huppu, joka irtos joka kerta, kun sen laittoi päähän eli ne napit olivat niin löysät. Siitä tuli aina hoidostakin valitusta. Lisäksi vuori ei ollut liukas, joten haalarin pukeminen oli vaikeaa. Vei ilon 4v lapsen pukeutumisesta, kun aina tarvitsi apua. Todella huonosti sijoitettu 155euroa. Ja koko oli siis valtava. Lapsi on nyt 110 cm pitkä ja tuo puku on vieläkin erittäin iso, koko siis 110. Sori, tarkoitus ei ole olla negatiivinen, olin vain itse niin järkyttävän pettynyt.

Ikävä kuulla, että on ollut huonoja kokemuksia. Meillä on paljon ticketin ulkovaatteita ja ollaan oltu tosi tyytyväisiä. Oliskohan othello sitten parempi sijoitus. Miten onko siinä ollut lapsilla vaikeuksia pukea. Onhan meillä nytkin noi uffot ja tuollaisia pusseja ne on kyllä. No mahtuu pitämään alla helposti mekkoa päiväkodissa.

Yhteistyössä