Kokemuksia Jonatan-toppahaalareista

Olen tässä miettinyt minkä toppahaalarin lapselleni ostaisin tulevaksi talveksi. Merkillä ei sinänsä ole mitään väliä, mutta tuli tuo Jonatan mieleen, kun olen menossa kohta puolin lastenvaatekutsuille ja siellä näemmä on tuon merkkisiä haalareita myynnissä. Jos sinulla on kokemusta Jonatan-merkkisestä toppahaalarista, niin mielelläni kuulisin niitä.

Ja tietysti muistakin haalarimerkeistä olisi kiva kuulla plussia ja miinuksia.

Meillä oli Raimatecin välikausihaalari lapsella ja sen perusteella en ainakaan Reimatecin haalaria talveksi osta. Oli niin vaikea saada puhtaaksi, ettei ikinä ole yksikään vaate ollut niin hankala! Joten kaikki Reimatecit jää vaihtoehtojen ulkopuolelle toppahaalaria hankittaessa.
 
vieras
Me ollaan käytetty joka talvi Jonathanin haalareita ja ovat hyviä! Ja kaikki paskat ovat lähteneet pesussa pois ilman hinkkauksia yms.
Kestävät kulutusta ja reilu mitoitus. En ole ihan heti vaihtamassa haalarimerkkiä. :)
 
Janna
meillä oli ekaa kertaa toppis versio viimevuonna,
vikalistaa:

kumirenksujen napit irtosi ekalla käytöllä
jonathan merkki halkesi noin 5käyttökerran jälkeen ( 1kerran pesty ohjeiden mukaan!)
nappilistan alasauma ratkesi ( ilmeisesti huono ommel tms. )

Muutoin kyllä ihan hyvä puku,
kulumaankaan ei tullut kuten reimatecceihin =)

Välikausipuvuista ei moittimista!
 
vieras
Meillä on välikausiasuna isoveljellä tähti- Jonathat, pikkuveljellä Reimatec. Tosiaan se Reimatec on nyhjääntynyt, pinttynyt ja siinä on jopa polvessa viiltoreikä (tämä tosin ei varmaan haalarista johdu, olis siinä tilanteessa ollut kai mikä haalari vaan rikki), kun taas se Jonathan on paljon uudemman näköinen!

Ei se kai paljon eroa toppahaalarista, omalla kokemuksellani ostaisin =)
 
Kiitos vastauksista :)

Ovat siis mitoitukseltaan reiluja... mietinkin, että olisiko koko 92 vai 98 parempi. Nyt on 92 Travallen välikausihaalari ja se on just sopiva. Kurjaa kyllä, jos ottaa sellaisen, että jää kesken talven pieneksi. Mutta ei sekään ole mukavaa, jos haalari on koko talven iso ja sopiva olisi vasta kesällä :whistle: :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ÄssänÄiti:
Kiitos vastauksista :)

Ovat siis mitoitukseltaan reiluja... mietinkin, että olisiko koko 92 vai 98 parempi. Nyt on 92 Travallen välikausihaalari ja se on just sopiva. Kurjaa kyllä, jos ottaa sellaisen, että jää kesken talven pieneksi. Mutta ei sekään ole mukavaa, jos haalari on koko talven iso ja sopiva olisi vasta kesällä :whistle: :D
Ottaisin 98.
 
Janna
Alkuperäinen kirjoittaja poipi:
Janna: Mikset tehny valitusta, jos oikeesti heti hajosivat nuo?
Ihan siitä syystä että olen laiska, ja muutenkin huono valittamaan aioista :D Näppäräkätisenä korjasin viat itse, paitsi tuota merkkiä...
siihen ei taitoni riittäneet :D

Mulla on tapana et jos jokin ei ole miellyttänyt täysin niin sitten vaihtuu merkki/ kauppa! Ja näin ikävä kyllä kävi tälläkin kertaa.. mutten tiedä onko niin lopullista kuitenkaan jos sattuis jokin ihanuus malliin ilmestymään =)

 
Meidän pojalla oli viime talvena Jonathanin cordura-haalari. Oli tosi hyvä! Niinpä ostin samanmoisen tulevaksikin talveksi. Poika oli lokakuun lopussa 92cm pitkä ja 92cm haalari mahtui koko talven. 98cm ois ollu ainakin alkutalvesta liian iso.
 
Vieras
Meillä ollut useita haalareita ja olen tyytyväinen laatuun.

Viime talven haalarissa/kankaassa oli jotain vikaa. Kangas meni ryppyyn pesun jälkeen eikä enää palautunut suoraksi. Tein puvusta reklamaation ja saimme rahat takaisin.
Lapsellemme on tällekin talvelle hankittu Jonathanin haalari. Joten eipä tuo "huono" viime vuoden kokemus saanut meitä vaihtamaan merkkiä.
 

Yhteistyössä