Ranskalainen Indochine-yhtye on tehnyt kappaleen Suomen entisestä pääministeristä SANna Marinista kappale on nimeltään Sanna sur la croix

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Kuulehan nyt rouva taas kerran: ei tarkoita, että olisi esim. hänen "fani", jos ei häntä hauku jatkuvasti, kuten sinä teet.

Jos jotakin fanitan, niin ehkä jotakin muusikkoa/bändiä tai näyttelijää, mutta en poliitikkoa. Yritäs nyt jo tajuta tämä.
Vai ni. Mulle sä oot yks harmaista, koska et oo rekkautunut. Mistäs mä sun tykkäämiset tiedän.

Mutta sanotaan että "Sannan puolustelijat."
 
vierailija
-Kyllä se julkinen mielipide kääntyi siihen, että se oli Viimeisestä ehtoollisesta - tai ainakaan ei välitetty, että se ainakin muistutti sitä
-Ranska oli varmaan 500 vuotta ainakin nimellisesti kristitty valtio, samoin Suomi
-tuontiuskonto...ööö...luuletko että maailman kuulemma noin 10 miljoonaa jumaluutta on tämän paikan perustaneet yhdessä: täysin sovussa, vaikka niillä vastakkaiset rakennusohjeet ja oppi?
Ei ole olemassa mitään paikallisia jumalia, vaan yksi ja ainoa.
Järjestäjät varmasti tiesivät paremmin kuin julkinen mielipide, josta siitäkin suurin osa ymmärsi, että esityksessä kuvattiin Antiikin Kreikan jumalia, eikä Jeesusta.

Kristinusko on Ranskassa suurin uskonto, mutta maa on silti sekulaari ja maassa on paljon ateisteja. Toisiksi suurin uskonto on islam.

Sulla voi olla tietty jumala, toisella joku muu ja kolmannella ei mitään. Yritä nyt tämäkin jo käsittää ja hyväksyä.
 
vierailija
Vai ni. Mulle sä oot yks harmaista, koska et oo rekkautunut. Mistäs mä sun tykkäämiset tiedän.

Mutta sanotaan että "Sannan puolustelijat."
Itse en koe mitenkään erityisesti puolustavani, mutta minusta on sietämätöntä, että joku ihminen otetaan silmätikuksi ja kirjoitetaan mitä tahansa, aikuiset "koulukiusaajat": Opetatko lapsesi samoille tavoille, haukkumaan ihmisiä?

Olet kertonut, että sinua kiusattiin koulussa ja se on väärin. Välillä tuntuu silti siltä, ettet ole sen parempi kuin kiusaajasi. Opettele olemaan aito kristitty, jolle yksi arvoista on lähimmäisenrakkaus.
 
Mua ärsyttää Sannan hallituksessa eniten se, että heidän jälkeensä vain pitäisi, tulisi, olisi vahvasti suositeltavaa.


Ihan niinko ei vaan voisi sanoa että nyt tehdään niin tai ei, ei tehdä.

Jotenkin kierosti jättivät lopullisen päätöksenteon muille ja samoja ilmaisuja käytetään nykyään lähes joka paikassa.

Totaalimunatonta!
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
vierailija
Puhuin yleisellä tasolla. Aina on komppania jotain monenkirjavaa artistia demujen takana, ja sit se hikinen kantrilaulaja ja Schwarzenegger rebun takana. Mullaki on sen verran ikää, että olen useammat vaalit heiltä seurannut.

Ja näkyyhän samaa Suomessa, tosin ei niin voimakkaasti. Jotkut Jaana Pelkoset sun muut beibet sirkuttaa aina vasurin puolesta.

Mutta aina ei siltikään vasuri voita vaaleja. Tai niillä julkkistukijoilla ei ehkä ole aina niin kuitenkaan vaikutusta.
Jaana Pelkonen oli kokoomuksen kansanedustaja 😆👍
 
vierailija
Mua ärsyttää Sannan hallituksessa eniten se, että heidän jälkeensä vain pitäisi, tulisi, olisi vahvasti suositeltavaa.


Ihan niinko ei vaan voisi sanoa että nyt tehdään niin tai ei, ei tehdä.

Jotenkin kierosti jättivät lopullisen päätöksenteon muille ja samoja ilmaisuja käytetään nykyään lähes joka paikassa.

Totaalimunatonta!
Tämä hallitus toivoo ja "en muuta keksinyt" ja Purra on jo sanonut, haukuttuaan edellistä hallitusta, ettei tämä kykene hoitamaan sotea kuntoon eli nostanut kädet pystyyn samalla, kun työttömyys kasvaa hurjasti samoin kuin velka ennätyksellisen korkeaksi (kun edellinen saavutti työllisyystavoitteen) ja yrityksiä kaatuu.

Mut pääasia tietty, että hallitusohjelma on hyvä :)
 
vierailija
Kuka on pääministeistä eniten saanut Suomen talouden kuntoon 16-17 vuoden aikana (virheistä huolimatta)?
Sipilä.

Missä hänen kehubiisit, fanitus? Missä hienot höpöhöpö-seminaarit ulkomailla ja limusiinit? Eipä ole näkynyt. Koska ei ollut nuori naisvasuri.
Sipilän kausikin oli alijäämäinen ilman kriisejä vielä.

Rikkain kymmenys vaurastui entisestään Sipilän hallituksen aikana
Tilastokeskuksen julkaisemista tiedoista selviää, että nettovarallisuuserot repesivät Sipilän hallituskauden aikana.

Paskaa oikeistopolitiikkaa.
 
Itse en koe mitenkään erityisesti puolustavani, mutta minusta on sietämätöntä, että joku ihminen otetaan silmätikuksi ja kirjoitetaan mitä tahansa, aikuiset "koulukiusaajat": Opetatko lapsesi samoille tavoille, haukkumaan ihmisiä?

Olet kertonut, että sinua kiusattiin koulussa ja se on väärin. Välillä tuntuu silti siltä, ettet ole sen parempi kuin kiusaajasi. Opettele olemaan aito kristitty, jolle yksi arvoista on lähimmäisenrakkaus.
Mä ammun alas sellaiset tyhjänpäiväisyydet, josta Sanna-sekoilijat innostuvat.
(Ja jumalanpilkka on paha, mut se on vasurien ominaisuus)

Indochine tekee Sannasta biisin -> "Sanna pitää saada takas pääministeriksi!!"
Öö, miksi? Miten joku biisi liittyy mihinkään?

Jos joku tekis vaikka mun lempparista eli Päivi Räsäsestä biisin Brave woman, niin en korvaani lotkauttaisi. Ei se kotimaan politiikkaan vaikuttaisi.

Eli pointtini, tattadaa: onko Sannan fanit jääneet yläastetasolle, kun tarttuvat fanituselementteihin?

Kun mä en tunnista samaa lapsellista kuviota vaikka Stubbin ja vaimonsa kehumisessa. "On hieno ja urheilullinen." Piste. Mutta ei seota täysin.
 
vierailija
Mä ammun alas sellaiset tyhjänpäiväisyydet, josta Sanna-sekoilijat innostuvat.
(Ja jumalanpilkka on paha, mut se on vasurien ominaisuus)

Indochine tekee Sannasta biisin -> "Sanna pitää saada takas pääministeriksi!!"
Öö, miksi? Miten joku biisi liittyy mihinkään?

Jos joku tekis vaikka mun lempparista eli Päivi Räsäsestä biisin Brave woman, niin en korvaani lotkauttaisi. Ei se kotimaan politiikkaan vaikuttaisi.

Eli pointtini, tattadaa: onko Sannan fanit jääneet yläastetasolle, kun tarttuvat fanituselementteihin?

Kun mä en tunnista samaa lapsellista kuviota vaikka Stubbin ja vaimonsa kehumisessa. "On hieno ja urheilullinen." Piste. Mutta ei seota täysin.
Mä en tiedä, kenestä ihmisistä sä puhut, mutta itseäni en ainakaan sun "syytöksistä" tunnista.

Bändi on tehnyt kantaaottavan biisin, kuten monesti taiteilijoilla on tapana. Mitä sitten? Turha sun on nyt siitä sitten taas tällä kertaa pahoittaa mieltäsi.

Mikä lapsellinen kuvio? Mun mielestäni sä nyt keksit asioita omasta päästäsi.
 
Vaikka en ole kokoomuslainen/demari tms, niin porvarien ja Lindtmanin kannatus on
-aikuismaista
-rauhallista
-asioihin keskittyvää: tiedostetaan että asiat ensin, ei ihminen.
-> eli: jos saman puolueen keulakuva vaihtuu, otetaan seuraaja ilolla vastaan, eikä itketä superstara-edeltäjän perään.

Tää on se kuvio, miks tartun Sanna-ketjuihin. (Ja kyllä, suutun jos jotain pikkuriekaleissa ja kännissä kekkaloivaa äijärallia pitävää Sannaa ollaan jo muka-kristillisesti pyhimykseksi julistamassa, menkööt shamppanjanlipittäjien suojeluspyhimykseksi korkeintaan)
 
vierailija
Vaikka en ole kokoomuslainen/demari tms, niin porvarien ja Lindtmanin kannatus on
-aikuismaista
-rauhallista
-asioihin keskittyvää: tiedostetaan että asiat ensin, ei ihminen.
-> eli: jos saman puolueen keulakuva vaihtuu, otetaan seuraaja ilolla vastaan, eikä itketä superstara-edeltäjän perään.

Tää on se kuvio, miks tartun Sanna-ketjuihin. (Ja kyllä, suutun jos jotain pikkuriekaleissa ja kännissä kekkaloivaa äijärallia pitävää Sannaa ollaan jo muka-kristillisesti pyhimykseksi julistamassa, menkööt shamppanjanlipittäjien suojeluspyhimykseksi korkeintaan)
Ketä kiinnostaa, suututko sä? Se on sun ongelmasi, ei kenenkään muun.
 

Yhteistyössä