vierailija
Kokoomus hallitukseen niin velka kasvaa niinkuin aikaisemmilla pääministerikausilla vaikka ei ollut koronapandemiaa tai energiakriisiä
Vai ni. Mulle sä oot yks harmaista, koska et oo rekkautunut. Mistäs mä sun tykkäämiset tiedän.Kuulehan nyt rouva taas kerran: ei tarkoita, että olisi esim. hänen "fani", jos ei häntä hauku jatkuvasti, kuten sinä teet.
Jos jotakin fanitan, niin ehkä jotakin muusikkoa/bändiä tai näyttelijää, mutta en poliitikkoa. Yritäs nyt jo tajuta tämä.
Järjestäjät varmasti tiesivät paremmin kuin julkinen mielipide, josta siitäkin suurin osa ymmärsi, että esityksessä kuvattiin Antiikin Kreikan jumalia, eikä Jeesusta.-Kyllä se julkinen mielipide kääntyi siihen, että se oli Viimeisestä ehtoollisesta - tai ainakaan ei välitetty, että se ainakin muistutti sitä
-Ranska oli varmaan 500 vuotta ainakin nimellisesti kristitty valtio, samoin Suomi
-tuontiuskonto...ööö...luuletko että maailman kuulemma noin 10 miljoonaa jumaluutta on tämän paikan perustaneet yhdessä: täysin sovussa, vaikka niillä vastakkaiset rakennusohjeet ja oppi?
Ei ole olemassa mitään paikallisia jumalia, vaan yksi ja ainoa.
Itse en koe mitenkään erityisesti puolustavani, mutta minusta on sietämätöntä, että joku ihminen otetaan silmätikuksi ja kirjoitetaan mitä tahansa, aikuiset "koulukiusaajat": Opetatko lapsesi samoille tavoille, haukkumaan ihmisiä?Vai ni. Mulle sä oot yks harmaista, koska et oo rekkautunut. Mistäs mä sun tykkäämiset tiedän.
Mutta sanotaan että "Sannan puolustelijat."
Siis tuota bändiäkö tarkoitat? Indochine ei ole mikään "random".. Se on perustettu jo 1980-luvun alussa ja on varsin suosittu myös Ranskan ulkopuolella.random muusikko kehuu Sannaa.
Joo, kepu esti hallituseron uhalla. Työttömiä kyykyttävä Aktiivimalli sai lähteä.Mutta Sipilä sai oikeasti taseet plussan puolelle. Eniten.
Vaikka vassarit huusivat kikystä - eikä Sannakaan kikystä luopunut.
Jaana Pelkonen oli kokoomuksen kansanedustajaPuhuin yleisellä tasolla. Aina on komppania jotain monenkirjavaa artistia demujen takana, ja sit se hikinen kantrilaulaja ja Schwarzenegger rebun takana. Mullaki on sen verran ikää, että olen useammat vaalit heiltä seurannut.
Ja näkyyhän samaa Suomessa, tosin ei niin voimakkaasti. Jotkut Jaana Pelkoset sun muut beibet sirkuttaa aina vasurin puolesta.
Mutta aina ei siltikään vasuri voita vaaleja. Tai niillä julkkistukijoilla ei ehkä ole aina niin kuitenkaan vaikutusta.
Laittamalla taseet töihin eli myymällä valtion omistusta. Piilotettua velanottoa.Mutta Sipilä sai oikeasti taseet plussan puolelle. Eniten.
Vaikka vassarit huusivat kikystä - eikä Sannakaan kikystä luopunut.
Tämä hallitus toivoo ja "en muuta keksinyt" ja Purra on jo sanonut, haukuttuaan edellistä hallitusta, ettei tämä kykene hoitamaan sotea kuntoon eli nostanut kädet pystyyn samalla, kun työttömyys kasvaa hurjasti samoin kuin velka ennätyksellisen korkeaksi (kun edellinen saavutti työllisyystavoitteen) ja yrityksiä kaatuu.Mua ärsyttää Sannan hallituksessa eniten se, että heidän jälkeensä vain pitäisi, tulisi, olisi vahvasti suositeltavaa.
Ihan niinko ei vaan voisi sanoa että nyt tehdään niin tai ei, ei tehdä.
Jotenkin kierosti jättivät lopullisen päätöksenteon muille ja samoja ilmaisuja käytetään nykyään lähes joka paikassa.
Totaalimunatonta!
Jep ja samaa jatkaa tämä hallitus - onhan Petterin saatava junansa, nih!Laittamalla taseet töihin eli myymällä valtion omistusta. Piilotettua velanottoa.
Sipilän kausikin oli alijäämäinen ilman kriisejä vielä.Kuka on pääministeistä eniten saanut Suomen talouden kuntoon 16-17 vuoden aikana (virheistä huolimatta)?
Sipilä.
Missä hänen kehubiisit, fanitus? Missä hienot höpöhöpö-seminaarit ulkomailla ja limusiinit? Eipä ole näkynyt. Koska ei ollut nuori naisvasuri.
Mä ammun alas sellaiset tyhjänpäiväisyydet, josta Sanna-sekoilijat innostuvat.Itse en koe mitenkään erityisesti puolustavani, mutta minusta on sietämätöntä, että joku ihminen otetaan silmätikuksi ja kirjoitetaan mitä tahansa, aikuiset "koulukiusaajat": Opetatko lapsesi samoille tavoille, haukkumaan ihmisiä?
Olet kertonut, että sinua kiusattiin koulussa ja se on väärin. Välillä tuntuu silti siltä, ettet ole sen parempi kuin kiusaajasi. Opettele olemaan aito kristitty, jolle yksi arvoista on lähimmäisenrakkaus.
Jaana Pelkonen oli kokoomuksen kansanedustaja
Kysehän on siitä mihin ne valtion omistuksesta saadut rahat laitetaan, syömävelkaan vai investointeihin.Laittamalla taseet töihin eli myymällä valtion omistusta. Piilotettua velanottoa.
Veikkaan ala-astetasoa.Eli pointtini, tattadaa: onko Sannan fanit jääneet yläastetasolle, kun tarttuvat fanituselementteihin?
Mä en tiedä, kenestä ihmisistä sä puhut, mutta itseäni en ainakaan sun "syytöksistä" tunnista.Mä ammun alas sellaiset tyhjänpäiväisyydet, josta Sanna-sekoilijat innostuvat.
(Ja jumalanpilkka on paha, mut se on vasurien ominaisuus)
Indochine tekee Sannasta biisin -> "Sanna pitää saada takas pääministeriksi!!"
Öö, miksi? Miten joku biisi liittyy mihinkään?
Jos joku tekis vaikka mun lempparista eli Päivi Räsäsestä biisin Brave woman, niin en korvaani lotkauttaisi. Ei se kotimaan politiikkaan vaikuttaisi.
Eli pointtini, tattadaa: onko Sannan fanit jääneet yläastetasolle, kun tarttuvat fanituselementteihin?
Kun mä en tunnista samaa lapsellista kuviota vaikka Stubbin ja vaimonsa kehumisessa. "On hieno ja urheilullinen." Piste. Mutta ei seota täysin.
Korostus sanalla "MÄ". Siitähän tässä taaskin on kyse, sinusta ja sinun voimakkaasta huomiontarpeestasi.Mä ammun alas sellaiset
Ketä kiinnostaa, suututko sä? Se on sun ongelmasi, ei kenenkään muun.Vaikka en ole kokoomuslainen/demari tms, niin porvarien ja Lindtmanin kannatus on
-aikuismaista
-rauhallista
-asioihin keskittyvää: tiedostetaan että asiat ensin, ei ihminen.
-> eli: jos saman puolueen keulakuva vaihtuu, otetaan seuraaja ilolla vastaan, eikä itketä superstara-edeltäjän perään.
Tää on se kuvio, miks tartun Sanna-ketjuihin. (Ja kyllä, suutun jos jotain pikkuriekaleissa ja kännissä kekkaloivaa äijärallia pitävää Sannaa ollaan jo muka-kristillisesti pyhimykseksi julistamassa, menkööt shamppanjanlipittäjien suojeluspyhimykseksi korkeintaan)
Kunpa itse toimisit samoin..Vaikka en ole kokoomuslainen/demari tms, niin porvarien ja Lindtmanin kannatus on
-aikuismaista
-rauhallista
-asioihin keskittyvää: tiedostetaan että asiat ensin, ei ihminen.
Pyh.Korostus sanalla "MÄ". Siitähän tässä taaskin on kyse, sinusta ja sinun voimakkaasta huomiontarpeestasi.
Sarjassamme "kunhan jotain heitän rekkautuneelle."Kunpa itse toimisit samoin..
"Mä ammun alas sellaiset tyhjänpäiväisyydet".Pyh.
Mähän en itsestänu puhu, vaan Sannasta, ennen kuin muut menee "sinä Echo"-linjalle.
Käännätte itse huomion palstalaiseen?
Ja säkin varmasti lauot sen 1000 kertaa päivässä "mä".