laita linkkiä!!! Jos viitsit!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:bootypeppi on feikkiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:en oo nähnyt!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui, mä oon täällä....joko jäärä näit mun oman ketjun :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kaikki ovat ilmeisesti sutisseet niin kovasti et eivät oo vielä heränneet
jos nyt tän kerranAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:laita linkkiä!!! Jos viitsit!
Täällä ihan sama homma :headwall: :headwall:Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Huomenna pitäisi ottaa tiukka ote niskasta ja alkaa tappelemaan näitä kiloja vastaan.... kun mä vaan levenen koko ajaaaan.... |O
Mun on siellä kansAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hauska toi FB:n ei menny niin kuin Strömsössä. Siellä on kyllä hauskoja kuvia...
tuitui :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön::wave: :wave: Taas on ahkerat harmaat saaneet melkein kymmenen sivua yhdessä yössä aikaan
oikeesti hauskoja juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun on siellä kansAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hauska toi FB:n ei menny niin kuin Strömsössä. Siellä on kyllä hauskoja kuvia...
On, mä nauroin niitä yks ehtoo silmät valuenAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:oikeesti hauskoja juttuja.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Mun on siellä kansAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hauska toi FB:n ei menny niin kuin Strömsössä. Siellä on kyllä hauskoja kuvia...
Aivan mahti ketju....Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Booty saikin illalla ihan oman sutinaketjun, ai että :heart:
kunnon sutisija sutisee 24/7Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: Ja heti aamusta ne on täälä sutisemassa..
todellakinAlkuperäinen kirjoittaja justjuu:kunnon sutisija sutisee 24/7Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo::wave: Ja heti aamusta ne on täälä sutisemassa..
voih! Minä en tiedä mitään fb:stä kun en kuulu siihen joten en varmaan pääse niitä lukemaankaan...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hauska toi FB:n ei menny niin kuin Strömsössä. Siellä on kyllä hauskoja kuvia...
Et pääse et. Liity vaseen ja alat siellä hengaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:voih! Minä en tiedä mitään fb:stä kun en kuulu siihen joten en varmaan pääse niitä lukemaankaan...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hauska toi FB:n ei menny niin kuin Strömsössä. Siellä on kyllä hauskoja kuvia...
Ei mää oon päättänyt ajat sitten olla liittymättä.Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Et pääse et. Liity vaseen ja alat siellä hengaamaan...Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:voih! Minä en tiedä mitään fb:stä kun en kuulu siihen joten en varmaan pääse niitä lukemaankaan...Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:Hauska toi FB:n ei menny niin kuin Strömsössä. Siellä on kyllä hauskoja kuvia...
Juu, kyllä mä nauroin kun näin sen ketjun. Ja pakkohan se oli sitten vähän kiusiakkin siellä :saint:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Juu booty tosiaan sai oman ketjunkin!! Ota se ihan siltä kannalta että oot niin suosittu et porukka kokee haluavansa keskustella ihan erikseen susta =) :hug:
Mulla on sutinaa vain plussalla.Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kaikki ovat ilmeisesti sutisseet niin kovasti et eivät oo vielä heränneet