tää taitaa olla monen onkelma.........Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Huomenna pitäisi ottaa tiukka ote niskasta ja alkaa tappelemaan näitä kiloja vastaan.... kun mä vaan levenen koko ajaaaan.... |O
Mun ainakin.... ja paranee tuolla sipsien vetämisellä.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tää taitaa olla monen onkelma.........Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Huomenna pitäisi ottaa tiukka ote niskasta ja alkaa tappelemaan näitä kiloja vastaan.... kun mä vaan levenen koko ajaaaan.... |O
Mä oisin onnellinen jos kerkisin tuonne tunnille mut mun aika menee noihin pukuihin vaan....Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Mun ainakin.... ja paranee tuolla sipsien vetämisellä.... :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tää taitaa olla monen onkelma.........Alkuperäinen kirjoittaja Nueva:Huomenna pitäisi ottaa tiukka ote niskasta ja alkaa tappelemaan näitä kiloja vastaan.... kun mä vaan levenen koko ajaaaan.... |O
tuitui, mä oon täällä....joko jäärä näit mun oman ketjun :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kaikki ovat ilmeisesti sutisseet niin kovasti et eivät oo vielä heränneet
en oo nähnyt!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui, mä oon täällä....joko jäärä näit mun oman ketjun :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kaikki ovat ilmeisesti sutisseet niin kovasti et eivät oo vielä heränneet
bootypeppi on feikkiAlkuperäinen kirjoittaja jääräpää:en oo nähnyt!Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:tuitui, mä oon täällä....joko jäärä näit mun oman ketjun :heart:Alkuperäinen kirjoittaja jääräpää:Kaikki ovat ilmeisesti sutisseet niin kovasti et eivät oo vielä heränneet