Lähetän linkin sulle. =)Alkuperäinen kirjoittaja justjuu:mä jo hävitin sun lähettämän viestin, linkin fb:hen... :xmas: :xmas:
Eikun mie olen. Mie en oikeesti saa mitään aikaan. Joskus tuntuu et koko elämä on pysähtyny, missään tapahdu mitään.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Must tuntuu etten tee ollenkaan mitään mä oon laiskiainen....
Etkä ole. :hug:Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Must tuntuu etten tee ollenkaan mitään mä oon laiskiainen....
Mä olen laiskiaisten laiskiainen ja syön karkkia ja lihon...Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:Eikun mie olen. Mie en oikeesti saa mitään aikaan. Joskus tuntuu et koko elämä on pysähtyny, missään tapahdu mitään.Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:Must tuntuu etten tee ollenkaan mitään mä oon laiskiainen....
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Nyt poistun koneelta. Sutisen täällä illemmalla taas. :wave:
:wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja justjuu::wave: :wave:Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Nyt poistun koneelta. Sutisen täällä illemmalla taas. :wave:
Ei ole tulossa mitään tissejä sulleAlkuperäinen kirjoittaja miks?:halua ne tissit näkyviin ni yritän toivottamana yksin täyttää sen sata sivua