Rakkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sissi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Sissi

Vieras
25-vuotta yhdessäelettyä elämää takana. Ja kyllä, rakastan miestäni edelleen,kaljuuntuneena,vanhentuneena ja siitä huolimatta, vaikka hän kulkeekin rikkinäiset sukat ja paidat päällään. Mutta mies,hänen mielestään minun pitäisi olla viimeisen päälle tälläytynyt, naisellinen, hameita käyttävä,meikkaava jne.

Jos joku sanoo,että rakkautta on olemassa,mistä minä sen löytäisin?

Vai onko miehille ainoa autuaaksi tekevä asia naisen ulkonäkö?

Sepä se. Mies on marsista , nainen venuksesta, oletko muuten lukenut sen kirjan? Mies on visuaalinen olento ja rakastaa sitä mitä näkee silmillään, Nainen on verbaalinen olento ja rakastaa sitä joka sanallisesti saa hänet pauloihinsa. Keskity siihen miltä näytät. Puheet voit säästää muille. Mutta tee miehelle selväksi se, että ei sen väliä miltä hän näyttää, kunhan puheet ovat sitä mitä haluat kuulla.
Ilmeisesti näin ei nyt ole. Kumpikaan ette tyydytä toistenne tarpeita.

sepä se, siitä se johtuu kun en ole ketään itselleni saanut, kun olen edelleen sinkkuna. en meikkaa arkena, en käytä hametta, muutenkin peitän naisellisuuteni jne. hyvä vinkki !!!

Minulla taas toisinpäin.Avioliittoa myös takana 25v.Mutta minusta on kiva näyttää vieläkin hyvälle.Kevyt meikki aamulla ja suht koht nuorekas asu päälle, niin tuntuu itsestäkin hyvälle.Mies sanoo, ettei tarvi hänen takiaan ainakaan noin laittaa, mutta tiedän hänen kuitenkin olevan ylpeä vaimostaan.Eihän se ulkonäkö autuaaksi tee,mutta ei ole kiva katsoa naisenakaan naisia jotka unohtavat omasta ulkonäöstään hulehtimisen, kun avioliitossa on vuosia kulunut.Pidetään miehen mieli korkealla ja huolehditaan itsestämme.