rakkas, rakkaampi, rakkain

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lucifer
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
maailmassa ei ole mitään rakkaampaa kuin lapseni ja iki-ihana kultainen aviomieheni, mikään ei koskaan mene heidän edelleen. ei omaelämäni, ei mikään.

se että saan päivittäin kertoa/sanoa heille ääneen sen että Rakastan heitä, on asia joka saa minut onnelliseksi.

mikä sinut tekee onnelliseksi?

Itseasiassa tämä samainen asia! :heart:

Ja jos sallitte, erikseen hehkutus vielä yhdelle heistä:

850314wh9q2tgufd.gif

maailmassa ei ole mitään rakkaampaa kuin lapseni ja iki-ihana kultainen aviomieheni, mikään ei koskaan mene heidän edelleen. ei omaelämäni, ei mikään.

se että saan päivittäin kertoa/sanoa heille ääneen sen että Rakastan heitä, on asia joka saa minut onnelliseksi.

Kirjoitit niin hyvin. Samat sanat, paitsi ei avio- vaan avomies. :heart:

Johtuuko kesästä, auringosta vai mistä mutta olen Rakastunut... uudelleen mieheeni, tietenkin olen rakastanut häntä kokoajan, mutta nyt taas on se sama höpsö rakastunut olo mikä oli silloin kun alettiin olemaan yhdessä

• Tykkää
Reactions: astrolabe
Mun onni tulee mun sisältä :) osaan olla onnellinen pienistä asioista. tuulesta helteellä. kauniista katseista, kohteliaisuudesta ja hymyistä. iloisista lapsista, luonnosta.

Tämä sama asia :heart: Toki minut tekee myös todella onnelliseksi se, että olen saanut todella ihanat vanhemmat ja isoveljet :heart:
Paria oikeeta ja hyvää ystävää ei myöskään saa listasta unohtaa :kiss:

ps. Olipas muuten tosi kiva ketju :hug:

Yhteistyössä