Mitä mä tolle nyt vastaan??? :O

Kaikkea sitä kuulee!

Aktiivinen jäsen
17.09.2011
1 118
0
36
Olin eilen baarissa kavereiden kanssa. Yks niistä on alunperin mieheni hyvä ystävä,mutta vuosien varrella hänestä tullut myös mulle luotto ystävä. Nähdää usein ja soitellaan päivittäin ihan niitä näitä. Eilen sitten ennen pilkkua hän sanoi et rakastaa minua ja on aina rakastanut. Miehellä on avovaimo ja olen itsekkin siis naimisissa.. Sanoin sille et mäkin sua, mutta EN SILLEEN, vaan ystävänä ja tuollasta ei voi enää ääneen sanoa jos ei halua et välit muuttuu oudoksi!!

Lähin siitä piakoin kotia ja aamulla mies soittaa (edelleen humalssa) et nähään ja jutellaan. Sanoin et ei nähä ja minä nukun tän päivän,hei..Nyt piippas puhelin et voisitko ees soittaa ni puhutaan tää asia.. En uskalla soittaa ja omalle miehelle en oo puhunu mitään ettei välit mene kaveriinsa... Pitäs laittaa joku viesti et oot ihana mutta unoha koko juttu!! Ja elä puhele kellekkään, ollaan kuin ei oltaskaan tai jotain..

Ja en ole tästä miehestä koskaan ollut kiinnostunut enkä ole vieläkään..

Laitat sille sitten suoraan, että sua ei kiinnosta ja olet käsittäny mut väärin, joten voitko jättää mut nyt rauhaan.
Älä ala lässyttää mitään, olet ihana, sen itseasian lisäks, ei varmasti jätä sua rauhaan.

Surettaa jo valmiiks,miks piti möläytellä tollasta tyhmää.. Ei tässä osaa normaalisti jatkaa.. Laitoin vaan viestin et ei oo puhuttavaa, en tunne samoin ja olen valmis unohtamaan koko jutun. Käyhän YSTÄVÄ kahvilla joku päivä ku ehit :)

Tuntuu nyt että valehtelen miehelle ku en kerro. Yleensä aina kerron omalle miehelle kaiken..

No mun mielestä ei kannata kertoa miehelle. Yhteinen kaveri on kännissä orveltänyt; humalassa noi tunteet tahtoo suureta ja kaikki näyttää kauniimmalta... ja ehkä haluaakin tänään juuri jotenkin selitellä höntteilyjään. Pahemmaksi vain menee koko homma jos tähän miehenkin vielä sekoittaa.

Voi vidu mää niin inhoon tämmösiä.. Lisäks siellä oli toinen härdelli kun toinen miehen kaveri kysy et pannaanko jossain ja sanoin jo tästä miehelle ni nyt sitten tulis lisää... Tuntuu nyt vähän myöhäseltä puhua ku aamulla kerroin kaverin pano ehdotuksesta ja jätin toisen kertomatta...:headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26297747:
Voi vidu mää niin inhoon tämmösiä.. Lisäks siellä oli toinen härdelli kun toinen miehen kaveri kysy et pannaanko jossain ja sanoin jo tästä miehelle ni nyt sitten tulis lisää... Tuntuu nyt vähän myöhäseltä puhua ku aamulla kerroin kaverin pano ehdotuksesta ja jätin toisen kertomatta...:headwall:

mitä hiton idiootteja sun miehelläs on kavereina? :O Siis anteeksi vaan... :ashamed: Miten miehes muuten tohon panoehdotusjuttuun reagoi? Mä pyrin kertomaan melkein kaikki tollasten iltojen jälkeen, pieni kylä ja ihmisillä liikaa kiinnostusta muiden asioihin. Eihän minunkaan mies riemusta hihku, kuullessaan kun joku kylän *piip*haukka juoksi perässä, mutta ei se olis sille kivaa kuulla tuota muualtakaan. Kun varmasti ajattelisi, että mulla olisi jotain salattavaa asiaan liittyen... : /

No on sulla 'kaverit'.... juu kerro vaan miehelles. Mutta sitä ennen mieti omalle kohalles. Jos ukollas olis naiskavereita, jotka kertoo rakastavansa tai haluavansa petiin sen kanssa, voisitko enää ajatella sen olevan vain ystävyyttä??

Mies soitti sille pano ehdottelijalle että mitä vittua. Se asia sovittiin jo aamulla. Meni kännipöljyilyn piikkiin...Nyt on vaan niin vaikee kertoo tuota toista asiaa kun en sanonu heti...Tuli muuten viestiä tuolta "rakastuneelta" että hän ei ainakaan muista mitään mitä tehnyt eilen ja onko kaikki ok? Vastasin vaan et joo,on ok..Eli tää asia nyt unohdettu/ko?

Mies lähti muuten baariin hyvän naiskaverin kans... :confused:

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26297871:
Mies soitti sille pano ehdottelijalle että mitä vittua. Se asia sovittiin jo aamulla. Meni kännipöljyilyn piikkiin...Nyt on vaan niin vaikee kertoo tuota toista asiaa kun en sanonu heti...Tuli muuten viestiä tuolta "rakastuneelta" että hän ei ainakaan muista mitään mitä tehnyt eilen ja onko kaikki ok? Vastasin vaan et joo,on ok..Eli tää asia nyt unohdettu/ko?

Mies lähti muuten baariin hyvän naiskaverin kans... :confused:

Kai se jotain muistaa kun yritti soitella ja laitteli viestiä...

No muistaa munkin mielestä, mut me voitas nyt leikkiä tämmöstä unohduspeiä,sopii mulle. Ja jos se on yöllä ollut kauheen rakastunu ni se tunne voi laimeta nopeesti ku on tunnustanu ja aamu valjennut.. Monesti itsekkin ihastunut "palavasti" ja kun kertonut siitä kaverille/siskolle ni se on mennyt ohi..:D

Mies lähti muuten baariin hyvän naiskaverin kans...
Niimpä..... Teillä varmaan aletaan kohta kulkea samaa sukupuolta olevien kanssa tai sitten yhdessä, epäilen :D

Olisit reilusti jutellut sen kaverin kanssa, niin kaveri olisi voinut naureskella eilisen kännipöljäilynsä pois sen sijaan, että pakoilet ja kehität draamaa sinne missä sitä ei ole.

[QUOTE="vieras";26297982]Olisit reilusti jutellut sen kaverin kanssa, niin kaveri olisi voinut naureskella eilisen kännipöljäilynsä pois sen sijaan, että pakoilet ja kehität draamaa sinne missä sitä ei ole.[/QUOTE]

Kun se on jotain tällasta höpissyt ennenkin ja aamulla naureskeltu asialle.. Ei ihan nuin suoraan, vaan esim.sipitti karaokeen mennessä et tää on sulle ja sitten laulaa "yhden päivän kokonaan, sinun kanssasi jos saan, mitään mutta niin toivo mä eeeeeeen" ja muuta "tulkinnanvaraista" kuten kun onnittelin kihlajaisista ni sano et no, otin tuon ku sä olit jo varattu jne..

Sano sille ettei heru ja sitten kerro kaikki omallle miehellesi. Miehelläsi on todella syytä olla sinuun pettynyt jos salaat häneltä, että hänen kaverinsa vonkaa sinulta.

Alkuperäinen kirjoittaja Kaikkea sitä kuulee!;26297747:

Siitähän on hyvä jatkaa selittämistä: "Muistatko kun kerroin siitä vonkaajasta? Tota... se ei ollut ainoa joka yritti ja toinen yritti vielä kovemmin."

[QUOTE="vieras";26297982]Olisit reilusti jutellut sen kaverin kanssa, niin kaveri olisi voinut naureskella eilisen kännipöljäilynsä pois sen sijaan, että pakoilet ja kehität draamaa sinne missä sitä ei ole.[/QUOTE]

Kyllä itsekin juttelisin asian selväksi sitten kun toinenkin on selvinpäin.

Mä antaisin koko asian olla. Ensinnäkin ei siitä ole yhtään mitään hyötyä jos kerrot miehellesi. Kerrotko muuten samalla myös kaikki noi muutkin vihjailut vuosien varrelta? Siis pitäisihän nekin ja kaikki muut perään vislailu jutut sitten kertoa. Mun mielestä tässä asiassa kannattaa nyt vähän suodattaa. Teistä ei kukaan voita yhtään mitään jos sä kerrot nyt sun miehellesi jonkun toisen typerästä kännimöläytyksestä. Mä tekisin niin et jatkaisin samaan malliin, voisin ehkä sen verran sanoa sille toiselle et jos tuollaiset puheet toistuu niin sitten teidän on kolmisin sun miehen kanssa istuttava alas ja keskusteltava asiasta. Eiköhän ne puheet siihen lopu. Ei kaikesta oikeesti kannata niin suurta draamaa tehdä.

• Tykkää
Reactions: miauh

Yhteistyössä