Olin eilen baarissa kavereiden kanssa. Yks niistä on alunperin mieheni hyvä ystävä,mutta vuosien varrella hänestä tullut myös mulle luotto ystävä. Nähdää usein ja soitellaan päivittäin ihan niitä näitä. Eilen sitten ennen pilkkua hän sanoi et rakastaa minua ja on aina rakastanut. Miehellä on avovaimo ja olen itsekkin siis naimisissa.. Sanoin sille et mäkin sua, mutta EN SILLEEN, vaan ystävänä ja tuollasta ei voi enää ääneen sanoa jos ei halua et välit muuttuu oudoksi!!
Lähin siitä piakoin kotia ja aamulla mies soittaa (edelleen humalssa) et nähään ja jutellaan. Sanoin et ei nähä ja minä nukun tän päivän,hei..Nyt piippas puhelin et voisitko ees soittaa ni puhutaan tää asia.. En uskalla soittaa ja omalle miehelle en oo puhunu mitään ettei välit mene kaveriinsa... Pitäs laittaa joku viesti et oot ihana mutta unoha koko juttu!! Ja elä puhele kellekkään, ollaan kuin ei oltaskaan tai jotain..
Ja en ole tästä miehestä koskaan ollut kiinnostunut enkä ole vieläkään..
Lähin siitä piakoin kotia ja aamulla mies soittaa (edelleen humalssa) et nähään ja jutellaan. Sanoin et ei nähä ja minä nukun tän päivän,hei..Nyt piippas puhelin et voisitko ees soittaa ni puhutaan tää asia.. En uskalla soittaa ja omalle miehelle en oo puhunu mitään ettei välit mene kaveriinsa... Pitäs laittaa joku viesti et oot ihana mutta unoha koko juttu!! Ja elä puhele kellekkään, ollaan kuin ei oltaskaan tai jotain..
Ja en ole tästä miehestä koskaan ollut kiinnostunut enkä ole vieläkään..