Rakkaat palstamammat: mikä v#tuttaa juuri NYT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kyl vitutti liikenteessä, kunihmiset ajelee siellä "minä,minä,minä,minä!" -asenteella. Ja ihan yksinkertaisetkin liikennesäännöt on hukassa.

Sit kaupassa: siellä on ruuhkaa, niin ei kai sillon tarvii jäädä niitten kärryjen kanssa tukkimaan koko käytävää ja juoruta sen naapurin Pirkon kanssa! Vois mennä syrjempään niin et ei olis tiellä, tai sit vois väistää kun ihmiset pyytää useaan kertaan: "Anteeksi, voisitko hieman siirtyä, niin pääsisin kulkemaan tästä?"

yöllä heräsin järkyttävään niska- ja ylähartia kipuun ei ole tullut nukuttua sen jälkeen, mies aamulla mobilaattia hieroi selkään kun kyyneleet valui vaan silmistä kun ylös yritin nousta. Taitaa mennä joulu taas tuolla punkan pohjalla kun mitään ei pysty tällä kivulla tekemään.

Vituttaa, kun olen flunssassa, pitäis jaksaa hopitaa lapsia, tehdä joulu ja siivota. Halusin vaan nukkua. Sitten kun palaan torstaina töihin olen varmaan terve. vittu. ja mies o jossain kuntosalilla, mulla ei ole toppavaatteita et vois lähtee noiden räkänokkien kanssa ulkoilemaan (itsellä siis) tuonne pakkaseen, noi kakrat vaatii kokoajan jotain (nyt tuli mies) ja mun puhelin katos jonnekin. hyvää joulua vaan.

Juuri nyt vituttaa se, että lapsi heräsi klo 6 ja oli tietenkin mun heräämisvuoro. Onneksi tämä heräämisaika ei ole joka-aamuista meillä, mutta ei se tätä aamua silti pelasta.