Rakkaat palstamammat: mikä v#tuttaa juuri NYT?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Lotta"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihmiset jotka on herkkiä loukkaantumaan väsyksissä huonosti muotoilluista toteamuksista jotka on tarkoitettu yleisesti koskemaan ko. aihetta. Eikä olleet edes mitenkään loukkaavaan sävyyn kirjoitettu. Kaipa se on jokaisella omat jutut mihin jaksaa panostaa ja olla erittäin pitkä vihaisia.

Kiitos. "Onneksi" oli kuitenkin odotettavissa, ei tullut ihan yllätyksenä. Huolettaa vaan miehen mummi, jolla on ollut orastavaa alzhaimeria, varmaan sekoaa nyt täysin :(

Mut ei tää oo mikään kilpailu, jos sua vituttaa lattialla rullaava pölypallo niin anna tulla vaan :D

Mua myös vituttaa Feissarimokien idiootit ihmiset..

Niin ei oo tietenkään kilpailu :D

Pölypalloihin oon jo turtunu; pientä stressiä pukkaa se, että pitäs olla 4t päästä menossa junalle. Jouluvierailu vanhempien luo, ja oonko pakannu mitään? Ja teenkö just nyt mitään hyödyllistä |O

Se ainoa päiväkodin täti jolla ei koskaan ole mitään hyvää sanottavaa pojastani. Kaikki muut tädit ovat ihania, tämän nähdessäni alkaa jo vatsaa kouristaa että mitä valittamista sillä taas on.

Varsinaisesti mikään ei v#tuta, mutta eksän mielenterveys on alkanut vaikuttamaan esikoiseen ja se taas luonnollisesti on alkanut aiheuttamaan minulle huolta. Onneksi pojalla on hyvä koulupsykologi ja perheneuvolaankin olemme jossain vaiheessa pääsemässä!

Se että tuntuu että kaikki kaatuu päälle.
Kotona on rankkaa, mutta ollaan pärjätty, laitettu meidät pärjäämään.

Mutta sitä p*skaa tuleekin ulkopuolelta, jokaiselta sukulaiselta. Kaikki murheet kaadetaan meidän niskaan, meidän pitäisi joustaa ja auttaa. Muiden ongelmat on aina isompia kuin meidän.
Minä olen kotona, meillä on auto ja miehellä osaamista monelta alueelta, joten meitäpä on helppo käyttää hyväksi, koska ollaan kaiken lisäksi kilttejä!

Oma terveys, kuopuksen uhma, esikoisen uhma ja ongelmat koulussa ja kehityksessä.
Rahat vähissä, tammikuusta ei tiedetä miten pärjätään.
Miehellä uhka potkuista.
Ei ole ollut aikaa siivota, leipoa, tehdä joulua.

Se että ei ole ketään jolle pystyisin puhumaan meidän huolista, koska kaikilla muilla on aina vaikeampaa.

Ja tuo hemmetin pakkanen.

Minä ja lapset kipeinä, joulua pitäis laittaa, mutta olo on voimaton. Vaikka itse voisinkin mennä kauppaan, niin sairaiden lasten kanssa en sinne pääse. Ja mies painaa jouluaattoon saakka miltei ympäripyöreitä päiviä ylitöissä, eli hänestäkään ei oo apua.

Se, että ovat työpaikalla maksaneet vahingossa tiettyjä palkkioita useamman vuoden ajan, ja nyt huomasivat sen, ja perivät sen kaiken seuraavasta palkasta, ja juuri kun joulunaikaan on niin paljon menoja. :(

Ollaan jo monta paivaa oltu kotona esikoisen flunssan takia ja seinat alkaa kaatua paalle. Kuljen koko ajan raivaten lasten sotkuja laatikoihin, jotka ne sielta kohta taas kaivaa takas lattialle lojumaan. Olisin halunnut menna salille, mutta en paase. Siinapa ne tamanpaivan ongelmat.

[QUOTE="vieras";27738537]Se, että ovat työpaikalla maksaneet vahingossa tiettyjä palkkioita useamman vuoden ajan, ja nyt huomasivat sen, ja perivät sen kaiken seuraavasta palkasta, ja juuri kun joulunaikaan on niin paljon menoja. :([/QUOTE]

Täh? Onpas omituista. Voiko noin muka tehdä?

Se, että täytyy siivota!

1305629906448

helpompi olisi listata asiat mikä ei vituta...
Minä yritän siivota ja laittaa joulua meille niin mitä tekee muksut 10v ja 7v riehuu ja sotkee joka paikan uusiks.. ei mitään arvosteta mitä yrittää toinen tehdä..
Ukko yrittää epätoivon vimmalla remontoida taloa eteenpäin ja remonttipöly nousee kokoajan ylös..
Ei ole joulu mieltä mulla kyllä yhtään.

Lapsi 2v 4 kk ei suostunut päikkäreille normaaliin aikaan. Alettiin sitten siivota ja tietysti kesken kaiken poika halusi unille. Olis ollut henki päällä siiovukseen, mutta piti lopettaa. Nyt poika nukkunut jo 2 h ja siivoushommat seisoo. Aikainen aamuherätys alkaa nyt tuntua (väsyttää aika tavalla) ja arvokasta aikaa menee hukkaan, kun lapsen unien aikaan ei voi kolistella. Tulee pitkä ilta...

Lapsi 2v 4 kk ei suostunut päikkäreille normaaliin aikaan. Alettiin sitten siivota ja tietysti kesken kaiken poika halusi unille. Olis ollut henki päällä siiovukseen, mutta piti lopettaa. Nyt poika nukkunut jo 2 h ja siivoushommat seisoo. Aikainen aamuherätys alkaa nyt tuntua (väsyttää aika tavalla) ja arvokasta aikaa menee hukkaan, kun lapsen unien aikaan ei voi kolistella. Tulee pitkä ilta...

Äiti on sairaalassa, eikä viellä oo varmuutta pääsekö kotiin yhdeksi päiväksi jouluna. :|
Koska jalassa on laskimotukos, äidin kasvainta ei voi viellä leikata.