Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Alkuperäinen kirjoittaja Onnea Onnea:
Onnea!!
Katsoivatko 4D-Ultralla?
Huomenna itse menossa myös Koks:iin rakenneultraan.
Olenko mä ainoa KOKS:n asiakas, jolle ei kerrottu sukupuolta rakenneultrassa?! Oltais miehen kanssa haluttu tietää, mutta ei niin ei.
Milloin kävitte siellä, nythän siellä on 4D-ultra ja olen kuullut kaikilta mitkä ovat siellä viimeisen vuoden sisällä käyneet, niin ovat saaneet tietää sukupuolen, jos ovat halunneet. Itse menen ensi viikolla ja aion tällä kertaa kysyä sukupuolen. Esikoisen aikana ei vielä ollut tuota 4D-ultraa ja esikoinen ei edes oikein suostunut näyttämään itseään sen vertaa, että olisi nähnyt kumpi on ja emme kyllä oikein halunneet tietääkään. Nyt haluan tietää ihan käytännön syistä.
Kolme kuukautta sitten (maaliskuun lopulla) käytiin. Taisi kyllä sitten osaksi olla omakin vika, koska aluksi ei uskallettu kysyä kun neuvolan ohjelapussa luki että rakenneultrassa sukupuolta ei selvitetä ellei siihen ole lääketieteellistä syytä. Lopulta mies sitten rohkaistui kysymään, johon kätilö vastasi vienosti hymyillen että "ei tullut katsoneeksi". Hmm? Siinä kuitenkin reisiluut ja virtsarakko tutkittiin, joten käsittääkseni sukupuolikin oli kätilöllä tiedossa.
No, jos vielä toisen lapsen joskus saamme niin kysymme rohkeammin. Nekö ei KOKS:ssa suutu jos kysyy? Kun on kuullut näitä kauhujuttuja että ultraaja ihan hikeentyy jos vauvan sukupuolta erehtyy kyselemään.