Rakenneultrassa käyty ja sukupuolenkin näytti ;)

molempia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja grattis:
mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.
No enpä usko, kuka muka olis!?
Jaa. Me oltiin ainakin kolmannesta tytöstä :) Mutta tyttöjähän saa vaan kauniit ihmiset ja miehet jotka on hyviä sängyssä :p
Jotain täytyy lohdutukseksi itselleen keksiä kun ei saa poikaa. Kyllä se vain on rikkautta kun on molempia.

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Aika hassua, mä en taas haluis tyttöö... :p Mä olen ite niin epänaisellinen et en osais olla tytön kanssa.... :LOL:
En olis mäkään halunnut :snotty: Mua ahdistaa esikoisen prinsessaleikit yms. En lapsenakaan viihtynyt tyttöjen leikeissä vaan olin aina poikien kanssa rymyämässä mettässä ja leikkimässä autoilla. Mut kummasti siihenkin sopeutuu =)

Onnea ap:lle! :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja psk:
Ei ole sadistinen, tuhoava 3-vuotias normaali. Pojat eivät ole "sellaisia". Sun lapsella taitaa olla varhaisia psyykkisiä ongelmia- johtuisiko äidistä? Suosittelen perheneuvolaa, ennen kuin asia räjähtää käsiin. Voin vannoa, että tuo EI ole normaalia.
Miksi sitten samoja piirteitä on muissakin pojissa? Ei meidän poika olekaan normaali. Ja varmaan johtui osittain äidistä, koska äiti ei saanut sitä vauvanakaan reagoimaan juuri mihinkään positiivisesti. Lääkärit on tosin olleet eri mieltä, eikä läheisetkään jaksa uskoa, että johtuisi musta. Onneksi tyttö oli toisenlainen.

Lapsesta kyllä saa sadistisen kun jätetään vaille vanhempien rakkautta ja lapsi joutuu hakemaan huomiotaan väärin keinoin.
Ei sitä voinut olla huomioimatta, se oli sellainen lapsi, joka vaati jatkuvaa huolenpitoa ;) Ja toisaalta se ei aistiyliherkkänä tykännyt laulamisesta tai koskettelusta. Mutta jotakin sen kanssa piti jatkuvasti tehdä, pitää liikkeessä yms. Ei se ollut oloonsa koskaan tyytyväinen, sitten vähän helpotti, kun pääsi itse liikkumaan.

Eikä käsitykseni miehistä perustu yhteen yksilöön. Testosteroni nyt vaan saa aikaan aika typerää käytöstä, ei voi mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja miksi narraat?:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Alkuperäinen kirjoittaja hh:
Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.
Sä palstailit muinoin odotuspuolella kesäkuun -08 pinossa?
Eli sun poikas täytti varmaankin vasta 2?
Saa kai sitä muitakin lapsia tehdä, kuin vain yhden? Ei kai me nyt Kiinassa olla?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja psk:
Ei ole sadistinen, tuhoava 3-vuotias normaali. Pojat eivät ole "sellaisia". Sun lapsella taitaa olla varhaisia psyykkisiä ongelmia- johtuisiko äidistä? Suosittelen perheneuvolaa, ennen kuin asia räjähtää käsiin. Voin vannoa, että tuo EI ole normaalia.
Miksi sitten samoja piirteitä on muissakin pojissa? Ei meidän poika olekaan normaali. Ja varmaan johtui osittain äidistä, koska äiti ei saanut sitä vauvanakaan reagoimaan juuri mihinkään positiivisesti. Lääkärit on tosin olleet eri mieltä, eikä läheisetkään jaksa uskoa, että johtuisi musta. Onneksi tyttö oli toisenlainen.
Ja miksi ihmeessä tuo johtuisi testosteronista tai poikuudesta?
Eikä sen sijaan jostakin paljon yksilöllisemmästä ominaisuudesta?
Usko mua, saat paljon hyvää aikaa poikasi elämässä, kun unohdat tuon "pojat on poikia ja siks käyttäytyy kuin pojat" -soopan! (siks ne muutki pojat joihin viittaat ovat mitä ovat, kun heiltä odotetaan teitynlaista käytöstä ja, viel ä tärkeämpänä seikkana, heille se tietyllä tavalla _sallitaan_)

Lähde mieluummin siitä, että lapsesi on ensisijaisesti lapsi ja ihminen. Yksilöllisine, hyvine ja huonoine ominaisuuksineen, joihin onneksi voitte kasvatuksella tietyssä määrin vaikuttaa.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja molempia:
Alkuperäinen kirjoittaja jaa:
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:
Alkuperäinen kirjoittaja grattis:
mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.
No enpä usko, kuka muka olis!?
Jaa. Me oltiin ainakin kolmannesta tytöstä :) Mutta tyttöjähän saa vaan kauniit ihmiset ja miehet jotka on hyviä sängyssä :p
Jotain täytyy lohdutukseksi itselleen keksiä kun ei saa poikaa. Kyllä se vain on rikkautta kun on molempia.
No joopa joo taas, nämä on aina yhtä hauskoja.:D Meillä on esikoinen tyttö ja tyttöä toivomme tästä toisestakin, vaikka pojaksi on kaikki veikanneet.:p

vieras
Lapsesta kyllä saa sadistisen kun jätetään vaille vanhempien rakkautta ja lapsi joutuu hakemaan huomiotaan väärin keinoin.
Ei sitä voinut olla huomioimatta, se oli sellainen lapsi, joka vaati jatkuvaa huolenpitoa ;) Ja toisaalta se ei aistiyliherkkänä tykännyt laulamisesta tai koskettelusta. Mutta jotakin sen kanssa piti jatkuvasti tehdä, pitää liikkeessä yms. Ei se ollut oloonsa koskaan tyytyväinen, sitten vähän helpotti, kun pääsi itse liikkumaan.

Eikä käsitykseni miehistä perustu yhteen yksilöön. Testosteroni nyt vaan saa aikaan aika typerää käytöstä, ei voi mitään.
Ei se lapsi siksi ole tuollainen et sillä roikkuu haaroissa kivekset.

Ksantippa S.
Naiselliset hormonit taas aina ovat saaneet aikaan ainoastaan fiksua käytöstä, vai...?

Onnea! =)

Mä en ymmärrä tuota joittenkin suun soittamista, että tytöt olisi jotenkin huonompia ja kaikilla pitää pakosta olla poika. Mä olen jo ennen likan syntymää toivonut, että saisin pelkkiä tyttöjä. Tokihan mä olisin onnellinen pojastakin.

S
Alkuperäinen kirjoittaja Onnea Onnea:
Onnea!!
Katsoivatko 4D-Ultralla?
Huomenna itse menossa myös Koks:iin rakenneultraan.
Olenko mä ainoa KOKS:n asiakas, jolle ei kerrottu sukupuolta rakenneultrassa?! Oltais miehen kanssa haluttu tietää, mutta ei niin ei.

shihtzu
Alkuperäinen kirjoittaja S:
Onnea!!
Katsoivatko 4D-Ultralla?
Olenko mä ainoa KOKS:n asiakas, jolle ei kerrottu sukupuolta rakenneultrassa?! Oltais miehen kanssa haluttu tietää, mutta ei niin ei.
Milloin kävitte siellä, nythän siellä on 4D-ultra ja olen kuullut kaikilta mitkä ovat siellä viimeisen vuoden sisällä käyneet, niin ovat saaneet tietää sukupuolen, jos ovat halunneet. Itse menen ensi viikolla ja aion tällä kertaa kysyä sukupuolen. Esikoisen aikana ei vielä ollut tuota 4D-ultraa ja esikoinen ei edes oikein suostunut näyttämään itseään sen vertaa, että olisi nähnyt kumpi on ja emme kyllä oikein halunneet tietääkään. Nyt haluan tietää ihan käytännön syistä.

Tiqustiina
Onnea!!
Katsoivatko 4D-Ultralla?
4vuotta sitten mulle ei kerrottu missään että kumpaa odotan,vasta yksityisellä sai tietää.Nyt on kysytty melkein joka ultrassa että tiedänkö kumpaa odotan ja kertoneet aina sukupuolen.taitaa vaan yleistyä tuo että kerrotaan sukupuoli ultrissa.

S
Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Onnea!!
Katsoivatko 4D-Ultralla?
Milloin kävitte siellä, nythän siellä on 4D-ultra ja olen kuullut kaikilta mitkä ovat siellä viimeisen vuoden sisällä käyneet, niin ovat saaneet tietää sukupuolen, jos ovat halunneet. Itse menen ensi viikolla ja aion tällä kertaa kysyä sukupuolen. Esikoisen aikana ei vielä ollut tuota 4D-ultraa ja esikoinen ei edes oikein suostunut näyttämään itseään sen vertaa, että olisi nähnyt kumpi on ja emme kyllä oikein halunneet tietääkään. Nyt haluan tietää ihan käytännön syistä.
Kolme kuukautta sitten (maaliskuun lopulla) käytiin. Taisi kyllä sitten osaksi olla omakin vika, koska aluksi ei uskallettu kysyä kun neuvolan ohjelapussa luki että rakenneultrassa sukupuolta ei selvitetä ellei siihen ole lääketieteellistä syytä. Lopulta mies sitten rohkaistui kysymään, johon kätilö vastasi vienosti hymyillen että "ei tullut katsoneeksi". Hmm? Siinä kuitenkin reisiluut ja virtsarakko tutkittiin, joten käsittääkseni sukupuolikin oli kätilöllä tiedossa.

No, jos vielä toisen lapsen joskus saamme niin kysymme rohkeammin. Nekö ei KOKS:ssa suutu jos kysyy? Kun on kuullut näitä kauhujuttuja että ultraaja ihan hikeentyy jos vauvan sukupuolta erehtyy kyselemään.

Alkuperäinen kirjoittaja shihtzu:
Onnea!!
Katsoivatko 4D-Ultralla?
Kolme kuukautta sitten (maaliskuun lopulla) käytiin. Taisi kyllä sitten osaksi olla omakin vika, koska aluksi ei uskallettu kysyä kun neuvolan ohjelapussa luki että rakenneultrassa sukupuolta ei selvitetä ellei siihen ole lääketieteellistä syytä. Lopulta mies sitten rohkaistui kysymään, johon kätilö vastasi vienosti hymyillen että "ei tullut katsoneeksi". Hmm? Siinä kuitenkin reisiluut ja virtsarakko tutkittiin, joten käsittääkseni sukupuolikin oli kätilöllä tiedossa.

No, jos vielä toisen lapsen joskus saamme niin kysymme rohkeammin. Nekö ei KOKS:ssa suutu jos kysyy? Kun on kuullut näitä kauhujuttuja että ultraaja ihan hikeentyy jos vauvan sukupuolta erehtyy kyselemään.
No ei todellakaan suutu :D
Tökerö on jos suuttuu moisesta kyselystä, mun kätilö oli tosi mukava ihminen :heart:
Lopussa se kysyi, että onko vielä kysyttävää, mä kysyin, että onko veikkauksia kumpi olisi tulossa, kätilö vielä varmisti halutaanko tietää ja hän leväytti ruudulle komean kuvan pojasta, joka kuva on tuolla toisessa pinossa :)

Yhteistyössä