No sitten mun pitäis olla kaunis,ja voin luvata ja vannoa etten todellakaan oleAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No tostahan on tehty tutkimuskin, että...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuo nyt ihan kateellisen panettelua vaan, pakko keksiä jotain sanahelinää pojan tilalle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa. Me oltiin ainakin kolmannesta tytöstä Mutta tyttöjähän saa vaan kauniit ihmiset ja miehet jotka on hyviä sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Tolta mustakin tuntui enneku meille se poika syntyi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en haluis poikia ollenkaan :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Ja mä taas olen ollut pojan syntymän jälkeen päivä päivältä varmempi, ettei enää ikinä :headwall: Mä en vaan kestä maskuliinista mielenlaatua!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tolta mustakin tuntui enneku meille se poika syntyi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en haluis poikia ollenkaan :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Ja minä taas tulin siihen tulokseen et jos pojan syntymän jälkeen olisin ollut tuota mieltä,niin vika olisi minussa ja minun päässäni..ei siinä lapsessa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ja mä taas olen ollut pojan syntymän jälkeen päivä päivältä varmempi, ettei enää ikinä :headwall: Mä en vaan kestä maskuliinista mielenlaatua!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tolta mustakin tuntui enneku meille se poika syntyi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en haluis poikia ollenkaan :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Vika? Me ei olla mitään laitteita, vaan ihmisiä Ei kenessäkään ole mitään vikaa, kaikki eivät vaan ole samanlaisia.Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ja minä taas tulin siihen tulokseen et jos pojan syntymän jälkeen olisin ollut tuota mieltä,niin vika olisi minussa ja minun päässäni..ei siinä lapsessa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ja mä taas olen ollut pojan syntymän jälkeen päivä päivältä varmempi, ettei enää ikinä :headwall: Mä en vaan kestä maskuliinista mielenlaatua!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tolta mustakin tuntui enneku meille se poika syntyi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en haluis poikia ollenkaan :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Jep.. sori, mutta on aikamoisia ongelmia, jos omasta vauvastaan noin ajattelee. Täytyy vähän viirata päässä ja olla jotain patoutumia miehiä kohtaan. hyhhyh, tuollainen "äiti"..Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Ja minä taas tulin siihen tulokseen et jos pojan syntymän jälkeen olisin ollut tuota mieltä,niin vika olisi minussa ja minun päässäni..ei siinä lapsessa.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:Ja mä taas olen ollut pojan syntymän jälkeen päivä päivältä varmempi, ettei enää ikinä :headwall: Mä en vaan kestä maskuliinista mielenlaatua!Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:Tolta mustakin tuntui enneku meille se poika syntyi.Alkuperäinen kirjoittaja Tiimarinvihko:Mä en haluis poikia ollenkaan :ashamed: :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
siis KUVAILEAlkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
Pakko korjata: Tutkittu on että vanhenevat pariskunnat saa niitä tyttöjä.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tostahan on tehty tutkimuskin, että...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:No tuo nyt ihan kateellisen panettelua vaan, pakko keksiä jotain sanahelinää pojan tilalle...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jaa. Me oltiin ainakin kolmannesta tytöstä Mutta tyttöjähän saa vaan kauniit ihmiset ja miehet jotka on hyviä sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
Kuulostaa siltä, että vanhemman pitää katsoa kunnolla peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
On katsottu monet kerrat. Mutta kokeneemmat ovat mulle sanoneet, että pojat nyt vaan on tuollaisia. Ja niinhän ne onkin, kun ympärilleen katsoo... Toiset enemmän, toiset vähemmän. Jotkut sanovat, että tuhoaminen liittyy kehitykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kuulostaa siltä, että vanhemman pitää katsoa kunnolla peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
Ei ole sadistinen, tuhoava 3-vuotias normaali. Pojat eivät ole "sellaisia". Sun lapsella taitaa olla varhaisia psyykkisiä ongelmia- johtuisiko äidistä? Suosittelen perheneuvolaa, ennen kuin asia räjähtää käsiin. Voin vannoa, että tuo EI ole normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:On katsottu monet kerrat. Mutta kokeneemmat ovat mulle sanoneet, että pojat nyt vaan on tuollaisia. Ja niinhän ne onkin, kun ympärilleen katsoo... Toiset enemmän, toiset vähemmän. Jotkut sanovat, että tuhoaminen liittyy kehitykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kuulostaa siltä, että vanhemman pitää katsoa kunnolla peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
Lapsesta kyllä saa sadistisen kun jätetään vaille vanhempien rakkautta ja lapsi joutuu hakemaan huomiotaan väärin keinoin.Alkuperäinen kirjoittaja psk:Ei ole sadistinen, tuhoava 3-vuotias normaali. Pojat eivät ole "sellaisia". Sun lapsella taitaa olla varhaisia psyykkisiä ongelmia- johtuisiko äidistä? Suosittelen perheneuvolaa, ennen kuin asia räjähtää käsiin. Voin vannoa, että tuo EI ole normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:On katsottu monet kerrat. Mutta kokeneemmat ovat mulle sanoneet, että pojat nyt vaan on tuollaisia. Ja niinhän ne onkin, kun ympärilleen katsoo... Toiset enemmän, toiset vähemmän. Jotkut sanovat, että tuhoaminen liittyy kehitykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kuulostaa siltä, että vanhemman pitää katsoa kunnolla peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
Ei todellakaan ole normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja psk:Ei ole sadistinen, tuhoava 3-vuotias normaali. Pojat eivät ole "sellaisia". Sun lapsella taitaa olla varhaisia psyykkisiä ongelmia- johtuisiko äidistä? Suosittelen perheneuvolaa, ennen kuin asia räjähtää käsiin. Voin vannoa, että tuo EI ole normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:On katsottu monet kerrat. Mutta kokeneemmat ovat mulle sanoneet, että pojat nyt vaan on tuollaisia. Ja niinhän ne onkin, kun ympärilleen katsoo... Toiset enemmän, toiset vähemmän. Jotkut sanovat, että tuhoaminen liittyy kehitykseen.Alkuperäinen kirjoittaja Yksvaan:Kuulostaa siltä, että vanhemman pitää katsoa kunnolla peiliin!Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??
Sä palstailit muinoin odotuspuolella kesäkuun -08 pinossa?Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:3-vuotias, sadistinen, hirveä tarve tuhota.Alkuperäinen kirjoittaja hh:Minkä ikäinen sun poikasi nyt on ja kerrotko vähän tästä "maskuliinisesta mielenlaadusta", kuivaile sitä??