Kaikki rakenteet ok ja meille on tulossa poika
:heart: :heart: :heart:
Kuvaa laitan, kun oon saanut ladattua kameran akkua
Ikinä en olis kyllä uskonut, en usko vieläkään ennenkuin nään itse vauvanAlkuperäinen kirjoittaja Kowalski:Jee . Sanoinhan että se on poika :heart:
Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Synnytyssalissa sun eka kysymys on, että onko se munakasAlkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Ikinä en olis kyllä uskonut, en usko vieläkään ennenkuin nään itse vauvan
Siis, mutta tärkeintä oli se että kaikki on hyvin, eli lienee siis kaikki oli hyvinkin ? Onnea kovasti!!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kaikki rakenteet ok ja meille on tulossa poika
No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
No tietenkin höpsö, mulle olis molempi ollut tervetullutAlkuperäinen kirjoittaja buy:Siis, mutta tärkeintä oli se että kaikki on hyvin, eli lienee siis kaikki oli hyvinkin ? Onnea kovasti!!Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Kaikki rakenteet ok ja meille on tulossa poika
Pitipä vielä onnitella Bad Virginia Eli onnittelutAlkuperäinen kirjoittaja 3. tulossa :):Itse kävin 4D ultrassa 17+6 ja näytti poikaa, 20+6 näytti kunnan "normi"ultrassa tyttöä, huomenna meen 4D taas kun on kontrolliaika, jännä nähdä kumpaa nyt näyttää, huomenna rv 21+6 =) (kontrolliin meen kun löydettiin 17+6 kysta sikiön päästä eikä ollut vielä viime ultraan mennessä kadonnut toivottavasti nyt ois häipyny..)
Jaa. Me oltiin ainakin kolmannesta tytöstä Mutta tyttöjähän saa vaan kauniit ihmiset ja miehet jotka on hyviä sängyssäAlkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!
Minä esimerkiksiAlkuperäinen kirjoittaja jaa:No enpä usko, kuka muka olis!?Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin-:Höh, yhtä onnellinen mä olisin tytöstäkin ollut.Alkuperäinen kirjoittaja grattis:mahtavaa, kyllä se jokaisella pitää olla se oma pikkumies!!