Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
KVG ! ! :headwall:
Niin, sähän yrität muuttua niin amerikkalaiseksi niin amerikkalaiseksi.
En mä kehtaa sille Suomalaista ruokaa laittaa. Ei ulkomaalaiset tykkää Suomalaisesta rouasta.
ei ne tykkää suomalaisista keitoista, nähty on mut muuten ne syö kaikkee! :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja k:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja 00:
Joko kerroit pojan isälle muuttoaikeista?
...ja ootko puhunu lapselles asiasta mitään et se saa uuden isin toisesta maasta,kyllä 2v ymmärtää jo puhetta.voi olla et lapsi saattaa muuten oireilla ja pahasti uudessa maassa uuden isin kanssa,ventovieraan isin...
Ei se vielä mitään ymmärrä.
Kyllä 2v varmasti ymmärtää jos näytät sille armaasi kuvaa ja kerrot, että muutatte sedän luokse asumaan. Ja että sinne on pitkä matka, pitää mennä lentokoneella. Kyllä 2v lentokoneen tietää
tätä mä just yritin sanoo,mut kiitos sanoit sen selvemmin niin että myös iso hoo voi ymmärtää...
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
minkälainen äiti olet jos et tiedä että myös 2v ymmärtää asioita ja HUOM oireilee helposti uusissa tilanteissa jos pahasti pääsee hämmentymään,ja lapselleshan toi crakki tulee olemaan täysin ventovieras isi sun lapselle...
Mun lapsi tuntee monta aikuista. Ei ongelmaa.
ei se siitä ole kiinni,vaan siitä että se ei oo ikinä nähny/tavannut uutta tulevaa isii ja lapsi revitään omilta juuriltaan ihan ventovieraaseen kotiin asumaan...
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
ei se siitä ole kiinni,vaan siitä että se ei oo ikinä nähny/tavannut uutta tulevaa isii ja lapsi revitään omilta juuriltaan ihan ventovieraaseen kotiin asumaan...
Ton ikänen sopeutuu parissa päiväs. Joskushan se ensimmäinen kerta on kuitenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
ei se siitä ole kiinni,vaan siitä että se ei oo ikinä nähny/tavannut uutta tulevaa isii ja lapsi revitään omilta juuriltaan ihan ventovieraaseen kotiin asumaan...
Ton ikänen sopeutuu parissa päiväs. Joskushan se ensimmäinen kerta on kuitenkin.
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
ei se ny ihan noin vaan mee....
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
:headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
ei se ny ihan noin vaan mee....
Menee se. Mun lapsella ainankin.
Ota huomioon että lapselle tulee monta uutta asiaa yhdellä kertaa. Maa, kieli, ihmiset, tavarat, talo, ruoka, se että ei ole enää vain äiti ja hän ym.

Ei noin pieni pysty noin montaa asiaa käsittelemään parissa päivässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja kll:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Miten amerikkalaiset naiset meikkaa?
Jos se ukko on rakastunu suhun SUOMALAISENA naisena, niin miks sun pitää amerikkalaistua? ;)
Mä muutan Usaan ja haluan myös olla Usalainen.
HITSIT, mun pitää alkaa vaatii tota kans.. tosin emmä haluu, suomalaiset vaan juo ja tappelee :p muistahan mennä sit niihin kauneusleikkauksiin!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja kll:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Miten amerikkalaiset naiset meikkaa?
Jos se ukko on rakastunu suhun SUOMALAISENA naisena, niin miks sun pitää amerikkalaistua? ;)
Mä muutan Usaan ja haluan myös olla Usalainen.
HITSIT, mun pitää alkaa vaatii tota kans.. tosin emmä haluu, suomalaiset vaan juo ja tappelee :p muistahan mennä sit niihin kauneusleikkauksiin!!
joo varsinki tähän usan suosituimpaan leikkaukseen,the nosejob :kieh:
 

Yhteistyössä