Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
Mä luulen että ap vetää tän tarinan loppuun asti tällä "rimpsrempsa ja puoli ameriikkaa"- tyylillä. Se lentää ameriikkaan ilman ESTAoja (ilman estoja) ja paluulippuja, voittaa kanSALLISUUDEN arpajaisissa ja elää pitkän, hyvän elämän unelmiensa miehen kanssa. En usko että jaksaa vetää tätä niin pitkälle että tulisi jotain ongelmia rajalla tms. Tai että Craikulipoika oppisi englantia ja paljastuisi huijariksi joka sikamaisesti petti Isoa Horoa. Kaks viikkoo enintään niin tämä ketju on pulkassa.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Teidän pitää nyt käsittää, että tämä ei ole totta... siis ei irl vaan joku ihminen viitsii jatkaa tätä juttua, ja me peesataan, että tulis pitkä ketju.
no kyllähän minä sen tajuan mutta on vain kiva seurata että mitä se seuraavaksi keksii:D
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:
Teidän pitää nyt käsittää, että tämä ei ole totta... siis ei irl vaan joku ihminen viitsii jatkaa tätä juttua, ja me peesataan, että tulis pitkä ketju.
no kyllähän minä sen tajuan mutta on vain kiva seurata että mitä se seuraavaksi keksii:D
Luultavasti hihittelee itsekseen. :)

 
tökkii
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Passikuvat otettu pojasta ja viety kyttis asemalle. Ei meinannut nassikka pysyä vaan paikallaan millään kun oli äitiä niin ikävä et syliin vaan huusi koko aika.
Jotenkin tämä ei ole ap:n kirjoitustyyliä... Ja jos on niin Haluaa varmaan viestittää, että poika ei tykännyt olla isällänsä ja silloin ei ole mitään väliä vaikka hänet pois Suomesta viekin
 
big ho
Alkuperäinen kirjoittaja tökkii:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Passikuvat otettu pojasta ja viety kyttis asemalle. Ei meinannut nassikka pysyä vaan paikallaan millään kun oli äitiä niin ikävä et syliin vaan huusi koko aika.
Jotenkin tämä ei ole ap:n kirjoitustyyliä... Ja jos on niin Haluaa varmaan viestittää, että poika ei tykännyt olla isällänsä ja silloin ei ole mitään väliä vaikka hänet pois Suomesta viekin
Pitääkö mun mustua taas, en jaksaisi millään. Ap olen kyllä.
 
Dina
Alkuperäinen kirjoittaja tökkii:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Passikuvat otettu pojasta ja viety kyttis asemalle. Ei meinannut nassikka pysyä vaan paikallaan millään kun oli äitiä niin ikävä et syliin vaan huusi koko aika.
Jotenkin tämä ei ole ap:n kirjoitustyyliä... Ja jos on niin Haluaa varmaan viestittää, että poika ei tykännyt olla isällänsä ja silloin ei ole mitään väliä vaikka hänet pois Suomesta viekin
Big ho vois taas mustua, niin tietäs että kyseessä on aapee
 
00
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja tökkii:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Passikuvat otettu pojasta ja viety kyttis asemalle. Ei meinannut nassikka pysyä vaan paikallaan millään kun oli äitiä niin ikävä et syliin vaan huusi koko aika.
Jotenkin tämä ei ole ap:n kirjoitustyyliä... Ja jos on niin Haluaa varmaan viestittää, että poika ei tykännyt olla isällänsä ja silloin ei ole mitään väliä vaikka hänet pois Suomesta viekin
Pitääkö mun mustua taas, en jaksaisi millään. Ap olen kyllä.
Eiköhän se olis kaikille helpompaa jos olisit mustana. Eipä tarvis mitään epäillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
no et tosiaan voi suomalaista pöperöö laittaa kreikkulille,ja ehdottomasti sun pitää oppii täyttää se kalkkuna,ja varmaan jotain cheesecake tai cupcake juttuja jälkkäriks ...
 

Yhteistyössä