Rakastunut amerikkalaiseen mieheen ja hän

  • Viestiketjun aloittaja big ho
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja tökkii:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Passikuvat otettu pojasta ja viety kyttis asemalle. Ei meinannut nassikka pysyä vaan paikallaan millään kun oli äitiä niin ikävä et syliin vaan huusi koko aika.
Jotenkin tämä ei ole ap:n kirjoitustyyliä... Ja jos on niin Haluaa varmaan viestittää, että poika ei tykännyt olla isällänsä ja silloin ei ole mitään väliä vaikka hänet pois Suomesta viekin
Pitääkö mun mustua taas, en jaksaisi millään. Ap olen kyllä.
mustu,ei me muuten uskota:)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Dina:
Alkuperäinen kirjoittaja tökkii:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Passikuvat otettu pojasta ja viety kyttis asemalle. Ei meinannut nassikka pysyä vaan paikallaan millään kun oli äitiä niin ikävä et syliin vaan huusi koko aika.
Jotenkin tämä ei ole ap:n kirjoitustyyliä... Ja jos on niin Haluaa varmaan viestittää, että poika ei tykännyt olla isällänsä ja silloin ei ole mitään väliä vaikka hänet pois Suomesta viekin
Big ho vois taas mustua, niin tietäs että kyseessä on aapee
mustaks vaan..
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
no et tosiaan voi suomalaista pöperöö laittaa kreikkulille,ja ehdottomasti sun pitää oppii täyttää se kalkkuna,ja varmaan jotain cheesecake tai cupcake juttuja jälkkäriks ...
En mä kyllä halua täyttää mitään kalkkunaa. :x
 
Houlle
Tosi helppoa. Osta hampurilainen ja cokista.

Ja katso tämä. Jätä vaan se vuokra maksamatta. Onpahan hyvä syy karkottaa sut maasta vaikka olisit Krekulisi vaimo.

http://www.youtube.com/watch?v=fPMXLl-s1Z0
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja 00:
Joko kerroit pojan isälle muuttoaikeista?
...ja ootko puhunu lapselles asiasta mitään et se saa uuden isin toisesta maasta,kyllä 2v ymmärtää jo puhetta.voi olla et lapsi saattaa muuten oireilla ja pahasti uudessa maassa uuden isin kanssa,ventovieraan isin...
Ei se vielä mitään ymmärrä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
no et tosiaan voi suomalaista pöperöö laittaa kreikkulille,ja ehdottomasti sun pitää oppii täyttää se kalkkuna,ja varmaan jotain cheesecake tai cupcake juttuja jälkkäriks ...
En mä kyllä halua täyttää mitään kalkkunaa. :x
googleta jotain ameeeeerikan herkkuja :p
 
huh
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
KVG ! ! :headwall:
Niin, sähän yrität muuttua niin amerikkalaiseksi niin amerikkalaiseksi.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
KVG ! ! :headwall:
Niin, sähän yrität muuttua niin amerikkalaiseksi niin amerikkalaiseksi.
täällä maksaa yhltä henkilöltä 10e.
 
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja 00:
Joko kerroit pojan isälle muuttoaikeista?
...ja ootko puhunu lapselles asiasta mitään et se saa uuden isin toisesta maasta,kyllä 2v ymmärtää jo puhetta.voi olla et lapsi saattaa muuten oireilla ja pahasti uudessa maassa uuden isin kanssa,ventovieraan isin...
Ei se vielä mitään ymmärrä.
minkälainen äiti olet jos et tiedä että myös 2v ymmärtää asioita ja HUOM oireilee helposti uusissa tilanteissa jos pahasti pääsee hämmentymään,ja lapselleshan toi crakki tulee olemaan täysin ventovieras isi sun lapselle...
 
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja NewYork:
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Tiedättekö muita Amerikan herkkuja kuin cheece makaroonin? Ohjeita otan vastaan ja tulostelen. En mä usko että mä voin alkaa Suomalaista ruokaa syöttämään Craigille.
KVG ! ! :headwall:
Niin, sähän yrität muuttua niin amerikkalaiseksi niin amerikkalaiseksi.
En mä kehtaa sille Suomalaista ruokaa laittaa. Ei ulkomaalaiset tykkää Suomalaisesta rouasta.
 
k
Alkuperäinen kirjoittaja big ho:
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
Alkuperäinen kirjoittaja 00:
Joko kerroit pojan isälle muuttoaikeista?
...ja ootko puhunu lapselles asiasta mitään et se saa uuden isin toisesta maasta,kyllä 2v ymmärtää jo puhetta.voi olla et lapsi saattaa muuten oireilla ja pahasti uudessa maassa uuden isin kanssa,ventovieraan isin...
Ei se vielä mitään ymmärrä.
Kyllä 2v varmasti ymmärtää jos näytät sille armaasi kuvaa ja kerrot, että muutatte sedän luokse asumaan. Ja että sinne on pitkä matka, pitää mennä lentokoneella. Kyllä 2v lentokoneen tietää
 
Alkuperäinen kirjoittaja MINÄMÖRKÖ:
minkälainen äiti olet jos et tiedä että myös 2v ymmärtää asioita ja HUOM oireilee helposti uusissa tilanteissa jos pahasti pääsee hämmentymään,ja lapselleshan toi crakki tulee olemaan täysin ventovieras isi sun lapselle...
Mun lapsi tuntee monta aikuista. Ei ongelmaa.
 

Yhteistyössä